[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda Vision iV. Pierwszy szkic wnętrza

Skoda podgrzewa atmosferę przed oficjalnym debiutem koncepcyjnego modeli Vision iV na salonie samochodowym w Genewie.

2019-02-20
Skoda Vision iV - wnętrze Skoda Vision iV - wnętrze

Po zeszłotygodniowej publikacji pierwszych oficjalnych szkiców Skody Vision iV przyszedł czas na wnętrze koncepcyjnego modelu. Przypomnijmy, że auto zapowiada nadejście pierwszych elektrycznych aut czeskiej marki.

Skoda Vision iV – wnętrze

Kabina Skody Vision iV wygląda obiecująco, jeśli chodzi o zapowiedź przyszłych modeli marki. Jest futurystyczna, jak na koncepcyjny pojazd przystało, ale gdyby niektóre z tych elementów przenieść do modeli produkcyjnych, zrobiłoby się o wiele ciekawiej.

Na pierwszy rzut oka widać, że wnętrze Skody Vision iV jest proste, wręcz ascetyczne. Na środku wysuniętej ku środkowi auta deski rozdzielczej króluje duży ekran w stylu ustawionego poziomo tabletu. Drugi, nieco mniejszy wyświetlacz, znajduje się bezpośrednio przed kierowcą, w miejscu tradycyjnych zegarów. I to właściwie tyle...

Atrakcyjnie wygląda dwuramienna kierownica, która ma kształt zaokrąglonego kwadratu, a w miejscu logo umieszczono napis SKODA. Poza tym w oczy rzuca się brak dodatkowych dźwigni i przycisków. Wszystko sterowane jest poprzez tablet.

Jako że mamy do czynienia z pojazdem elektrycznym, brak w nim tradycyjnego tunelu środkowego. Pozwala to wygospodarować więcej miejsca tak z przodu między kierowcą i pasażerem, jak i na tylnych miejscach.

Zobacz także: jak testowane są silniki Skody?

Skoda Vision iV Skoda Vision iV

Skoda Vision iV – nadwozie

Jak wiemy z zeszłotygodniowej prezentacji szkiców i pierwszych informacji, Skoda Vision iV zbudowana jest na platformie MEB (Modular Electric Drive Kit), przeznaczonej dla pojazdów elektrycznych Grupy Volkswagena. Na tym etapie nie wiemy jednak jeszcze, jakie są parametry napędu.

Oficjalny debiut nowej Skody Vision iV zaplanowany jest na marcowe targi motoryzacyjne w Genewie, skąd przeprowadzimy szeroką relację. Śledźcie nas na stronie https://www.auto-motor-i-sport.pl/ oraz na naszym facebookowym i instagramowym profilu.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 46 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 06/2020

Dziś niemal każdy producent oferuje auta z napędem hybrydowym plug-in. Nie tylko zwykłe modele, ale również usportowione. Jaką korzyść daje hot hatchowi wsparcie elektronów? czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 05/2020

Kiedyś samochód miał co najwyżej klakson czy wycieraczki, dziś naszpikowany jest elektrycznymi odbiornikami i czujnikami, przez co pod skórą ma kilka kilometrów okablowania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 04/2020

Jak przez 125 lat zmieniły się samochody? Diametralnie. Najlepszy przykład – dotąd wlewaliśmy do baku benzynę lub olej napędowy, ale dziś coraz częściej podłączamy auta do gniazdka. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>