[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda liderem rynku w Polsce w 2019 r.

68 646 zarejestrowanych samochodów to wynik z jakim Skoda zakończyła 2019 rok, po raz kolejny zdobywając tytuł lidera polskiego rynku motoryzacyjnego.

MS 2020-01-10
Skoda Citigo-e iV Skoda Citigo-e iV

Tegoroczny sukces marki to efekt m.in. wysokiej sprzedaży modeli Octavia oraz Fabia, a także rosnącej popularności SUV-ów: Kodiaqa, Karoqa oraz debiutującego w 2019 roku Kamiqa. Marka kontynuuje ofensywę produktową i wprowadza na rynek nowoczesne modele z napędem hybrydowym oraz elektrycznym pokazując, że jako lider jest przygotowana do wyzwań, jakie stawia branża.

- Kolejny rok z rzędu Skoda kończy z tytułem niekwestionowanego lidera w Polsce. Na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy zarejestrowaliśmy 68 646 aut. Bardzo udane zakończenie 2019 roku to efekt udanej ofensywy produktowej połączonej z naszą ciężką pracą. Na pewno nie byłby on jednak możliwy gdyby nie zaufanie, jakim od lat darzą nas nasi klienci. Podejmujemy wiele działań, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom – komentuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki Skoda w Polsce.

Dwa modele na podium

Rok 2019 Skoda zamknęła doskonałymi wynikami dwóch bestsellerowych modeli. Najczęściej wybieranym przez Polaków autem była Octavia, której na rynek trafiło 20 378 egzemplarzy. Już wkrótce do polskich salonów trafi czwarta generacja tego modelu.

Na podium w 2019 roku znalazła się także nowa Fabia, zarejestrowana w liczbie 17 095 sztuk. Auto, które w 2018 roku zadebiutowało w nowej odsłonie, w pełni odpowiedziało na potrzeby konsumentów.

Zobacz także: nowy Volkswagen Golf - wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Skoda Superb iV Skoda Superb iV

Udana ofensywa produktowa

W 2019 roku Skoda kontynuowała ofensywę modelową i konsekwentnie realizowała swoją strategię sprzedażową i komunikacyjną, co pozwoliło utrzymać wieloletnią dominację w polskiej branży motoryzacyjnej. Swój debiut na rynku świętowała Skoda Scala - nowy kompaktowy model, który wyznacza kierunek rozwoju marki.

Na rynku zadebiutował również kolejny SUV, miejski Kamiq. Łączy on zalety SUV-a, takie jak większy prześwit i wyższą pozycję za kierownicą, ze zwinnością i dynamiką aut kompaktowych. Nowością w ofercie jest także odświeżona gama flagowego modelu Superb, który zadebiutował w uterenowionej wersji Scout.

Gotowi na wyzwania 2020 roku

W 2019 roku Skoda postawiła wyraźny krok w kierunku przyszłości, wprowadzając nową linię elektrycznych i hybrydowych aut sygnowanych znakiem iV. Już na początku 2020 roku do polskich klientów trafią pierwsze egzemplarze w pełni elektrycznej Skody CITIGOe iV oraz modelu Superb iV, czyli pierwszego auta marki, pod którego maską kryją się dwa silniki.

W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Znajdujący się w aucie akumulator można też wygodnie ładować przy wykorzystaniu zewnętrznego źródła energii elektrycznej.

Zobacz także: 70 elektrycznych modeli VW do 2025 roku!

Skoda Kodiaq, Karoq i Kamiq Skoda Kodiaq, Karoq i Kamiq

W najbliższych miesiącach w sprzedaży marki pojawi się także nowa Octavia. Ikona marki w nowej wersji zostanie wyposażona w nowoczesne silniki TDI oraz TSI o zwiększonej wydajności, które dzięki znacznej poprawie właściwości aerodynamicznych charakteryzują się niższym zużyciem paliwa i poziomem emisji zanieczyszczeń.

Nowy model będzie także kolejnym autem wyposażonym w technologię hybrydową typu plug-in. Po raz pierwszy w ofercie Skody dostępny będzie także model w technologii miękkiej hybrydy. Nowa Octavia będzie również dostępna w wersji Scout oraz RS (również w wersji plug-in hybrid).

- Skoda jest liderem rynku aktywnym w każdym obszarze. W 2019 roku wprowadziliśmy szereg nowych modeli, a także, odważnie patrząc w przyszłość, poszerzyliśmy naszą ofertę o napędy nisko- i bezemisyjne. Zbudowanie tak szerokiej i całościowej oferty sprawia, że jesteśmy blisko klientów i odpowiadamy na ich oczekiwania. W 2020 roku kolejnym bardzo ważnym punktem w naszej historii będzie premiera w pełni elektrycznego SUV-a, który otworzy nam nowe perspektywy sprzedażowe – podsumowuje Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 37 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>