[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda podejmuje wyzwanie w zakresie elektromobilności

Rozwój na elektromobilności to nie tylko trend na rynku, ale także jeden z kluczowych elementów strategii realizowanej przez Skodę.

2018-11-22
Skoda Vision E Skoda Vision E

Zgodnie z zapowiedzią, w  przyszłym roku marka zaprezentuje pierwsze, zelektryfikowane modele samochodów. Jako jeden z pionierów w zakresie wdrażania najnowszych technologii, Skoda wyznaczyła główne wyzwania w kontekście poszerzania oferty o zelektryfikowane modele pojazdów.

Kluczowym aspektem podczas wdrażania technologii z zakresu elektromobilności jest zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa, jak i oferowanie najlepszych systemów wspomagania kierowcy oraz usług z obszaru connectivity w zelektryfikowanych modelach samochodów. Dlatego jednym z priorytetów Skody jest możliwość zapewnienia klientów o tym, że zakup samochodu elektrycznego odpowiada ich wymaganiom i stanowi dobrą inwestycję w przyszłość.

Kolejnym wyzwaniem jest zapewnianie kierowcom jak największego komfortu w trakcie jazdy. Przykład modelu koncepcyjnego Vision E pokazał, że samochody elektryczne Skody będą wyróżniać się pod względem przestronności.

Wnętrze auta przypomina te, które znane są z dostępnych w aktualnej ofercie modeli SUV-ów. Dzięki dodatkowej przestrzeni uzyskanej przez usunięcie silnika spalinowego i skrzyni biegów, w pojazdach elektrycznych pojawia się miejsce na dwa bagażniki – z przodu i z tyłu.

Skoda Vision E - Poznań Motor Show 2018 Skoda Vision E - Poznań Motor Show 2018, fot. Michał Szymaczek

Na efekty wdrażania usług z zakresu elektromobilności do oferty modelowej Skody nie trzeba będzie długo czekać. W 2019 roku marka zaprezentuje pierwszy, w pełni elektryczny model samochodu.

Będzie nim Skoda Citigo, zdolna przejechać 300 km na jednym ładowaniu oraz wspomagany energią elektryczną model Superb z napędem hybrydowym typu plug-in. Z kolei rok później klienci zapoznają się z pierwszym samochodem elektrycznym osadzonym na platformie MEB, który na jednym ładowaniu będzie w stanie przejechać do 500 km.

Zgodnie z prognozami na 2025 rok, samochody elektryczne wyprodukowane przez Skodę będą stanowić 25 proc. sprzedanych przez markę aut w Europie. Marka zamierza zainwestować co najmniej 2 miliardy euro w rozwój elektrycznych pojazdów i usług z zakresu elektromobilności. Kluczowe dla realizacji wyznaczonych celów jest równoczesne wdrażanie nowoczesnych technologii z zakresu cyfryzacji i automatyzacji oraz równoległe usprawnianie samych procesów produkcyjnych.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 46 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>