[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Paris Motor Show 2018

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu (fr. Mondial de l'automobile) swoją pierwszą edycję miał już 120 lat temu, w roku 1898. Targi odbywają się co dwa lata, na zmianę z imprezą IAA we Frankfurcie. Obok salonów we Frankfurcie i Genewie to najważniejsza tego typu wystawa na Starym Kontynencie i jedna z największych na świecie.

Targi motoryzacyjne Paris Motor Show

W 2016 roku tereny centrum wystawowego przy Place de la Porte de Versailles odwiedziło 1 072 697 osób. To wciąż ogromna liczba, ale o niemal 200 tys. osób mniejsza niż dwa lata wcześniej, w roku 2014.

Malejąca liczba odwiedzających zbiega się z coraz popularniejszymi wśród producentów samochodów decyzjami o wycofaniu się z udziału w targach. Przyczyną są ogromne koszty związane z przygotowaniem i utrzymaniem stoiska. W tegorocznej edycji salonu w Paryżu nie zobaczymy takich producentów, jak choćby Volkswagen, Lamborghini (będzie za to lokalny dealer), Fiat, Alfa Romeo, Mazda, Ford, Infiniti, Mitsubishi, Nissan, Opel, Subaru czy Volvo. Przy czym nieobecność Volkswagena nie przeszkodzi w udziale w targach markom należącym do Grupy VW – Skodzie, Porsche, Seatowi czy Audi.

Wśród marek, które potwierdziły udział, są jeszcze Honda, Citroen, DS, Alpine, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Mercedes, Peugeot, Smart, Suzuki oraz Toyota.

Dwa lata temu w Paryżu byliśmy świadkami takich premier, jak Audi Q5, Citroen C3, Ferrari LaFerrari Aperta, Honda Civic, Hyundai i30, Mercedes-AMG GT Roadster, Nissan Micra, Peugeot 3008 i 5008, Porsche Panamera, Renault Koleos, Skoda Kodiaq czy Suzuki Ignis. W tym roku wśród debiutów wymienić trzeba premiery: Audi A1 Sportback, BMW Serii 3, DS 3 Crossback, Mercedes Klasy A Sedan, Peugeot 508 SW, Skoda Kodiaq RS, Skoda Vision RS, Toyota Corolla Touring Sports, Kia Proceed, Suzuki Jimny czy Mercedes EQC.