Ostre hamowanie
W mieście różnica jest niewielka, ale po 10 próbach hamowania ze 100 km/h na coraz bardziej rozgrzanych hamulcach okazuje się, że obciążone auto potrzebuje do zatrzymania więcej niż jedną, dodatkową długość nadwozia.
-7cbf610cda021adb98d2c6673fd1011e.jpg)
Ciasne zakręty
Tył obciążonego samochodu pokonującego sekwencję zakrętów próbuje przegonić przód, co sprawia, że kierowca musi szybciej i mocniej kręcić kierownicą i ograniczyć prędkość, by uniknąć poślizgu.
-d8a4112fb80f082a0c8fc2227189fe44.jpg)
Niespodziewana przeszkoda
By ominąć auto wyjeżdżające z ulicy podporządkowanej, raptownie uciekasz na przeciwny pas, a potem szybko z niego wracasz. Obciążone auto ma tendencję do ślizgania się wszystkimi kołami, z pomocą przychodzi ESP wytracając prędkość.
-82e5c746b1b42b5e076db483debdf7d3.jpg)