[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Jak jeździć obciążonym samochodem?

Auto z kompletem pasażerów i pełnym bagażnikiem prowadzi się zupełnie inaczej, niż gdy jedziesz sam. Sprawdziliśmy, jakie są różnice. Wniosek – z balastem jedź wolniej!

Pakistan, podróż, ciężarówka Gdy w busie brak miejsca dach zarezerwowany jest dla mężczyzn lub dla zwierząt domowych

Ostre hamowanie
W mieście różnica jest niewielka, ale po 10 próbach hamowania ze 100 km/h na coraz bardziej rozgrzanych hamulcach okazuje się, że obciążone auto potrzebuje do zatrzymania więcej niż jedną, dodatkową długość nadwozia.  

 

REKLAMA

Ciasne zakręty
Tył obciążonego samochodu pokonującego sekwencję zakrętów próbuje przegonić przód, co sprawia, że kierowca musi szybciej i mocniej kręcić kierownicą i ograniczyć prędkość, by uniknąć poślizgu.

 

Niespodziewana przeszkoda
By ominąć auto wyjeżdżające z ulicy podporządkowanej, raptownie uciekasz na przeciwny pas, a potem szybko z niego wracasz. Obciążone auto ma tendencję do ślizgania się wszystkimi kołami, z pomocą przychodzi ESP wytracając prędkość.

 

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij