[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.2

Jak nie zasnąć za kierownicą

Godziny siedzenia bez ruchu za kółkiem sprawiają, że krążenie robi się coraz słabsze, coraz mniej dobrze natlenowanej krwi dociera do Twojego mózgu, a Ty zaczynasz być senny. Możesz ożywić swój mózg, wykonując kilka prostych ćwiczeń. 

System SolarLite Road Stud W naszej galerii prezentujemy ćwiczenia rozciągające, które możesz wykonywać na parkingu, ale również w czasie jazdy. Upewnij się tylko wcześniej, czy na drodze nie robi się tłoczno.  

Podczas postoju wysiądź z samochodu i zrób 20 przysiadów. Przy tym ćwiczeniu pracują duże mięśnie, co zdecydowanie poprawia krążenie. Następnie zrób 20 pompek (może być z podparciem o maskę samochodu lub stolik). Gdy już oddech Ci przyspieszy, porozciągaj się. W naszej galerii prezentujemy ćwiczenia rozciągające, które możesz wykonywać na parkingu, ale również w czasie jazdy. Upewnij się tylko wcześniej, czy na drodze nie robi się tłoczno. 

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 (20)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij