Zacznijmy od tego, że zanim jeszcze temperatury spadną grubo poniżej zera, trzeba sprawdzić, w jakim stanie jest akumulator. Wszelkie zaniedbania w tej kwestii wyjdą na jaw przy pierwszym kilkunastogodzinnym postoju na mrozie.
Jeżeli w chłodne dni akumulatorowi zdarzało się słabiej zakręcić rozrusznikiem, a do tego ma już kilka lat eksploatacji za sobą, raczej trzeba go będzie wymienić na nowy. Na siarczystym mrozie na pewno odmówi posłuszeństwa.
Warto pamiętać, że akumulatorom, jak i każdej innej baterii, nie służą skrajne temperatury - ani za wysokie, ani zbyt niskie. Przy 10 stopniach poniżej zera sprawność akumulatora spada o ponad 30 proc. Im zimniej, tym gorzej.
Komentarze
~Adam, 2018-03-22 09:57:17
~Bekon, 2017-12-28 21:09:53
~tomcio, 2017-12-18 11:38:36
autonagar, 2017-12-14 19:41:07
~Matek, 2017-12-07 19:50:42
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?