Pomysł na stworzenie tej marki narodził się w oddziale Clarion Włochy. Na początku AUDIOMEDIA miała być uzupełnieniem oferty marki Clarion, ale z czasem stała się osobną gamą oferującą nowoczesne produkty w niższych cenach.
Podobnie jak marka Clarion, AUDIOMEDIA oferuje bogate portfolio produktów car-audio-wideo, począwszy od radioodtwarzaczy CD/MP3, poprzez stacje multimedialne w rozmiarze 1 i 2 DIN oraz urządzenia nawigacyjne do głośników i wzmacniaczy, w tym także z serii Marine (dedykowanej do jachtów i łodzi).
Produktami, które cieszą się coraz większą popularnością wśród kierowców, także w Polsce, są urządzenia multimedialne z wbudowaną nawigacją GPS. Produkty AUDIOMEDIA sprzedawane w Polsce, są wyposażone w oprogramowanie AutoMapa Europe.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-07-17 11:26:48
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?