[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Redakcja

Szymon Piaskowski
Szymon Piaskowski
Redaktor

Alfabetu uczyłem się czytając magazyny motoryzacyjne, m.in. Auto International (potem Auto Motor i Sport). Nie lubię aut, które dużo udają. Uwielbiam te, które są podporządkowane konkretnemu celowi.

Artykuły autora

Porsche Macan GTS Wydarzenia 7 lutego 2020, 19:37

Lista wdzięczności. Auta, dzięki którym ekskluzywne marki wciąż żyją

Porsche Cayenne i Macan uratowały wszystkie 911-tki, Urus przyjechał na odsiecz Aventadorowi, a bez Cullinana Phantom mógłby wybierać się na emeryturę.

VW Amarok Aventura - pick-up z V6 Pierwsza jazda 4 lutego 2020, 19:31

VW Amarok Aventura - pick-up z V6

Volkswagen Amarok to auto z kategorii tych, które zrobią wszystko, o co je poprosić. Teraz wyposażono go w mocniejszy niż dotychczas silnik V6.

Mitsubishi Outlander FL 2020 - jazda Pierwsza jazda 24 stycznia 2020, 18:44

Mitsubishi Outlander FL 2020 - jazda

W face liftingach Outlandera Mitsubishi osiągnęło poziom mistrzowski. Ile ich było w ciągu 6 lat, nie wiedzą pewnie nawet 
sami Japończycy. Oto kolejny.

Volvo XC40 T3: gładka jazda Testy 18 listopada 2019, 16:41

Volvo XC40 T3: gładka jazda

W 91-letniej historii Volvo nie było silnika, który grałby na trzy cylindry – aż do teraz. Premierowa jednostka trafiła do XC40. Poniżej o tym, jak żyje się z takim modelem.

Peugeot 508 GT w teście: lew nie tylko salonowy Test 12 listopada 2019, 19:05

Peugeot 508 GT w teście: lew nie tylko salonowy

Po poprzedniku została mu tylko nazwa. Na salonie w Genewie brylował w blasku fleszy i został okrzyknięty jednym z najładniejszych modeli. A jak wypada w środku mokrej i mglistej polskiej jesieni? Do  testu wybraliśmy Peugeota 508 w wersji GT z dieslem 2.0.

Mitsubishi MI-TECH CONCEPT*1 - japońskie buggy Wydarzenia 29 października 2019, 16:31

Mitsubishi MI-TECH CONCEPT*1 - japońskie buggy

Nazwa prototypu Mitsubishi jest dokładnie tak samo pokręcona, jak jego futurystyczne nadwozie – czyli typowo po japońsku. Oto, co wiemy o elektrycznym buggy od Mitsubishi.

BMW Alpina B5 Biturbo: Pierwsza jazda 28 października 2019, 16:28

BMW Alpina B5 Biturbo: "eMka" dla dżentelmenów

Łączy w sobie różne światy. Jest dużo bardziej egzotyczna niż Porsche 911. Jej kabinę obszyto tą samą tapicerką, którą stosuje się w Rolls-Royce’ie. Wygląda niepozornie, ale na drodze potrafi przegonić Ferrari. Pochodzi z małego bawarskiego miasteczka i nazywa się Alpina. BMW Alpina.

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G - inna taktyka Pierwsza jazda 27 października 2019, 09:45

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G - inna taktyka

Mazda CX-5, chociaż japońska, jest trochę jak samochód amerykański – ma duży, wolnossący silnik, nie lubi dynamicznej jazdy i zapewnia bardzo wysoki komfort. Jeździmy topową wersją.

Citroen C3 Elle: z odrobiną różu Pierwsza jazda 4 października 2019, 10:22

Citroen C3 Elle: z odrobiną różu

Szanujemy wolność wyboru, ale facet z damską torebką na ulicy wygląda co najmniej dziwnie. Podobnie, gdy wsiada do Citroëna C3 Elle – wersji specjalnej, raczej dla pań.

Lamborghini Aventador SVJ czyli jak chwyciłem byka za... Pierwsza jazda 9 sierpnia 2019, 10:20

Lamborghini Aventador SVJ czyli jak chwyciłem byka za...

W stajni Lamborghini nie ma mocniejszego modelu niż Aventador SVJ – za plecami kierowcy do galopu szykuje się 770 mechanicznych koni uwalnianych przez 6,5-litrowy, wolnossący silnik V12.

Mercedes C220 D 4MATIC kombi - tryb full relax Pierwsza jazda 21 lipca 2019, 22:50

Mercedes C220 D 4MATIC kombi - tryb full relax

Klasa C, najchętniej wybierany model Mercedesa na świecie, po sześciu latach od premiery odwiedziła salon kosmetyczny, dostała też nowe wyposażenie i silniki.

Citroën C3 Aircross - 200 złotych  za konia Pierwsza jazda 15 lipca 2019, 14:31

Citroën C3 Aircross - 200 złotych za konia

C3 Aircrossa z silnikiem 1.2 turbo o mocy 130 KM Citroën wycenił o 4000 zł drożej niż wersję słabszą o 20 KM. Czy warto dopłacać?

REKLAMA