Redakcja

Alfabetu uczyłem się czytając magazyny motoryzacyjne, m.in. Auto International (potem Auto Motor i Sport). Nie lubię aut, które dużo udają. Uwielbiam te, które są podporządkowane konkretnemu celowi.
Artykuły autora

Seat Ibiza FR: Nie tylko na lepsze -TEST
Kryzys wieku średniego Ibiza piątej generacji stara się przezwyciężyć klasycznie – face liftingiem. Odmłodzenie nie wszędzie wyszło jej jednak na dobre. Jazda wersją FR o mocy 150 KM.

Aston Martin DBX 707: Program 700 plus - TEST
Dziwny to świat, w którym niemal wszyscy producenci rozprawiają o napędzie elektrycznym, ale nie widzą nic zdrożnego w SUV-ie o monstrualnych rozmiarach. Skoro Aston Martin DBX 707 jednak powstał, to żal było go nie wypróbować.

Alfa Romeo Tonale: Po SUV-ie do celu - TEST
Z pełnym przekonaniem i małą dozą złośliwości można stwierdzić, że to najważniejsza Alfa od 6 lat. Tonale wjeżdża na bardzo zatłoczony kawałek rynku, a czy będzie mieć coś na nim do powiedzenia, sprawdzamy w teście podstawowej odmiany silnikowej w najbogatszej wersji wyposażenia.

Audi RS 5 Sportback: Emocje na spokojnie - JAZDA
Jest bardzo szybkie i eleganckie, zaskakująco komfortowe i praktyczne. Audi RS 5 Sportback to samochód, w którym wszystko przychodzi bez wysiłku.

Mazda CX-5 Newground: Gra w zielone - JAZDA
Prawie po amerykańsku wygodna, umiarkowanie dynamiczna, ale za to z nieprzekombinowanym wnętrzem i dopracowaną stylistyką – taka zawsze była i wciąż jest Mazda CX-5. Tu w nowej wersji Newground.

Toyota Aygo X: Używać w mieście - TEST
Krótko po ogłoszeniu przez Toyotę, że Aygo przechodzi na emeryturę, na scenę wjeżdża Aygo X. Ma na siebie nieco inny pomysł niż reszta maluchów i zamierza udowodnić, że na rynku jest nadal miejsce dla modeli z nadwoziem o długości około 3,7 metra.

Citroen C5 X: Francja ekstrawagancja - TEST
DS, CX, XM to w historii Citroëna wielkie nazwiska. W teście flagowej wersji C5 X z napędem hybrydowym sprawdzamy, czy największy współczesny model francuskiej marki ma szansę stanąć z nimi w jednym rzędzie.

Rolls-Royce Ghost Extended: W nowym wymiarze - TEST
Po tzw. krótkiej, bo zaledwie ponad 5,5-metrowej, wersji nowego Ghosta przyszedł czas na jego odmianę przedłużoną – dodatkowe 17 cm w całości przeznaczono na powiększenie przestrzeni w kabinie. Wrażenia nie tylko z tylnego fotela.

100 dni ze Skodą Octavią 1.5 TSI e-Tec – Czy „miękka hybryda” ma sens? ODC.1
Do garażu auto motor i sport na 100 dni trafiła 150-konna Octavia z instalacją 48V i przekładnią DSG w bogato wyposażonej wersji Style. Na koniec testu zamierzamy odpowiedzieć na pytanie, czy warto dopłacać kilka tysięcy złotych do takiej wersji.

McLaren Artura: Jest na co czekać – TEST
Nowy model w garażu McLarena jest naprawdę nowy – choć zupełnie na taki nie wygląda. Na imię mu Artura, pod skórą ma napęd hybrydowy plug-in i chce sporo udowodnić sobie oraz światu.

Honda HR-V: Wyjechać z niszy - TEST
Protoplasta był zbyt awangardowy, poprzednik nie zyskał popularności rywali. Co zatem ma do zaproponowania Honda HR-V trzeciej generacji, dostępna wyłącznie w wersji hybrydowej? Odpowiedź w teście.

Ewolucja trwa - Lista motoryzacyjnych nowości
Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie samochody zadebiutują w ciągu najbliższych miesięcy i nieco później zapraszamy do lektury naszego materiału. Wytypowaliśmy trzech głównych bohaterów naszego zestawienia – prototypowego malucha Cupry, popularnego SUV-a Mercedesa i model koncepcyjny przyszłego elektryka Renault, ale lista motoryzacyjnych nowości jest znacznie dłuższa.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń