Redakcja

Artykuły autora

Hyundai Santa Fe HEV 1.6 vs. Mazda CX-5 2.5: Dwie drogi do jednego celu - TEST
Chcesz przeznaczyć na ciekawie wyglądającego SUV-a nie więcej niż 165 tys. zł? Mamy dla ciebie odmienne konstrukcyjnie propozycje dwóch ambitnych marek. Napędzana klasycznym wolnossącym silnikiem Mazda CX-5 zaparkowała obok hybrydowego Hyundaia Santa Fe.

Strategiczna inwestycja w fabryce FCA w Tychach
Po modernizacji fabryki Fiat Chrysler Automobiles Poland, która pochłonie 755 mln zł, w Tychach będą produkowane hybrydowe i elektryczne samochody marek Jeep, Fiat oraz Alfa Romeo.

100 dni z Mazdą CX-5: Aksamitna podróż - TEST
Rozpoczynamy 100-dniowy test drugiego po CX-30 najchętniej wybieranego przez klientów Mazdy modelu, czyli CX-5. Sprawdzamy jak spisuje się wersja z wolnossącym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra i automatyczną skrzynią biegów.

100 dni ze Skodą Octavią 2.0 TDI DSG Combi: Diesel jeszcze nie umarł - TEST
Dobiegł już do końca nasz 100-dniowy test Octavii 2.0 TSI DSG Combi. Skoda zaskoczyła nas zestrojeniem zawieszenia oraz obsługą multimediów, ale nie zmienia to faktu, że wersja z silnikiem Diesla to jeden z najlepszych samochodów na rynku do codziennej jazdy.

E-paliwo - nowy rozdział w dziejach motoryzacji
Neutralne dla klimatu paliwo syntetyczne zastąpi benzynę i będzie wykorzystywane w aktualnie jeżdżących po świecie samochodach z silnikami spalinowymi, a do jego dystrybucji można wykorzystać obecnie istniejącą sieć stacji paliw. E-paliwa, nad którymi pracują Simens i Porsche mogą zmienić kierunek rozwoju motoryzacji.

Subaru BRZ – druga generacja wchodzi na rynek
Nowe wcielenie Subaru BRZ poza zmienionym wyglądem otrzymało większy i mocniejszy wolnossący silnik, poprawione zawieszenie, mniej intruzywny system ESP oraz ciekłokrystaliczny zestaw zegarów.

Michelin e.Primacy – debiutuje nowa przyjazna środowisku opona do aut elektrycznych i spalinowych
Najnowsza opona Michelin e.Primacy dzięki niskim oporom toczenia jest bardziej przyjazna nie tylko dla środowiska, ale i kieszeni użytkownika. Zużycie paliwa spada o ok. 0,21 l/100 km

Volkswagen Golf R – Zmienia charakter
Na rynek wchodzi najmocniejsza wersja Golfa z oznaczeniem R. Ma pod maską dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 320 KM, ale najważniejszą nowością jest napęd 4x4, który likwidując nielubianą podsterowność zmienia charakter VW Golfa R.

Bugatti Bolide – 0-300 km/h w 7,37 s.
Bugatti zbudowało ekstremalny, przeznaczony do jazdy na torze wyścigowym model o nazwie Bolide, którego stosunek masy do mocy wynosi 0.67 kg na KM. Auta o mocy 1850 KM nie można kupić nawet jeśli masz miliony monet ponieważ jest pojazdem koncepcyjnym.

100 dni ze Skodą Octavią 2.0 TDI Combi: Koncepcja wciąż aktualna - TEST
Do tej pory kolejne 3 generacje Skody Octavii, począwszy od reinkarnacji w 1996 roku, były przewidywalną ewolucją, więc nie spodziewałem się, że nowa Octavia może mnie zaskoczyć. Oto pierwszy odcinek wrażeń z naszej 100-dniowej wyprawy w świat Octavii 2.0 TDI Combi.

Polska testuje pasy dla pieszych 3D
Trójwymiarowymi przejściami dla pieszych najpierw pochwaliły się władze hinduskiego New Delhi oraz maleńkiej islandzkiej wioski Isafjördur i od razu to rozwiązanie przyciągnęło uwagę. W obu przypadkach to pasy dla pieszych 3D sprawiły, że kierowcy zdjęli nogę z gazu. Śladem prekursorów poszły kolejne kraje, w tym Polska.

5 najbardziej emocjonujących modeli GT w wydaniu Porsche – RANKING
Tym razem prezentujemy ranking przygotowany przez Porsche. W zestawieniu 5. najbardziej porywających samochodów Porsche ze znaczkiem GT wrażenie robi różnorodność modeli jakie przez lata znalazły się ofercie tego producenta.
REKLAMA