auto motor i sport jest uznawany na naszym rynku za najbardziej opiniotwórczy magazyn motoryzacyjny w Polsce. Jest to pierwszy nowoczesny poradnikowy magazyn motoryzacyjny na polskim rynku, który sprawia, że życie kierowcy staje się łatwiejsze.
auto motor i sport koncentruje się na kierowcy - jego potrzebach: bezpieczeństwie, przyjemności z jazdy. Testujemy samochody, akcesoria i części zamienne. Doradzamy jak najlepiej zakupić auto. Przybliżamy technikę motoryzacyjną. Podpowiadamy jak lepiej, taniej jeździć i użytkować samochód.
auto motor i sport zawdzięcza swoją unikalną pozycję systematycznie publikowanym:
- testom najnowszych samochodów wprowadzanych do sprzedaży na polski rynek
- długodystansowym testom porównawczym, ukazującym pełne koszty eksploatacji samochodów w warunkach polskich
- szczegółowym informacjom o bezgotówkowych lub kredytowych formach zakupu samochodów (banki, biura kapitałowe)
- bardzo ważnym w polskich warunkach testom porównawczym samochodów używanych, przeglądom dostępnych na polskim rynku akcesoriów samochodowych (m.in.: systematyczne testy opon letnich i zimowych)
Dział reklamy:
Dyrektor Biura Reklamy / Director of advertising
Maciej Musiał
Sprzedaż reklam:
Tomasz Czyszkowski - Moto magazines advertising manager
Ewa Ostaszewska-Krawiec - Women’s Health advertising manager
Łukasz Kapłon - Men's Health advertising manager
Tomasz Międlarz - Runner’s World advertising manager
Beata Suchorak - Key account
Jacek Kontecki - Key account
Katarzyna Kędzior - Key account
Marek Włodarczyk - Key account
Natalia Michalska - Key account
Radosław Tomkowski - Key account
Anna Turecka - Event manager
Kontakt telefoniczny: +48 71 780 66 11
Wydanie papierowe:
auto motor i sport przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Relacjonuje rajdowe mistrzostwa kraju, mistrzostwa świata, a także inne imprezy motoryzacyjne. W serwisie można odszukać analizy porównawcze poszczególnych marek pojazdów dostępnych na rynku polskim, co przyciąga szczególną uwagę użytkowników nabywających samochody.
Dyrektor Biura Reklamy / Director of advertising
Maciej Musiał
Moto magazines advertising manager:
Tomasz Czyszkowski
Sprzedaż reklam:
Kontakt telefoniczny: 71 780 66 11