[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Lexus NX

Opinia eksperta

<p>Podczas codziennego użytkowania w mieście hybrydowy napęd przynosi Lexusowi bardzo realne korzyści – zużyciem paliwa może konkurować z silnikami dotkniętymi downsizingiem. Dodając do tego system automatycznego hamowania przed przeszkodą, świetny komfort i bardzo dobre wyciszenie kabiny, otrzymujemy znakomite auto do codziennego stania w korkach.</p>

Podczas codziennego użytkowania w mieście hybrydowy napęd przynosi Lexusowi bardzo realne korzyści – zużyciem paliwa może konkurować z silnikami dotkniętymi downsizingiem. Dodając do tego system automatycznego hamowania przed przeszkodą, świetny komfort i bardzo dobre wyciszenie kabiny, otrzymujemy znakomite auto do codziennego stania w korkach.

Adam Majcherek
redaktor "auto motor i sport"

Testy samochodów Lexus NX

Lexus NX, Volvo XC60 i Land Rover Discovery Sport Testy porównawcze 5 grudnia 2015, 13:06

Lexus NX, Volvo XC60 i Land Rover Discovery Sport

SUV-y w takich markach jak Lexus czy Volvo, schodzą jak ciepłe bułeczki. Dołożyliśmy do tego porównania Land Rovera Discovery Sport i wyszedł nam pojedynek bestsellerów. Zobacz, kto wygrał ten test.

Lexus NX 200t Elite: Pierwszy z turbo Pierwsza jazda 31 maja 2015, 12:00

Lexus NX 200t Elite: Pierwszy z turbo

Lexus NX 200t to druga po NX 300h wersja tego SUV-a klasy premium. To też pierwszy Lexus, którego napędza "benzyniak" z turbo. 

Test Lexus NX300h Test 12 listopada 2014, 11:37

Lexus NX300h: Luksus z prądem

Lexus NX 300h to bez wątpienia najciekawiej wyglądający SUV na rynku. Niestety jego wygląd nie odzwierciedla wrażeń zza kierownicy. Przynajmniej mało pali.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące modelu Lexus NX

Lexus wyprodukował milion hybryd Wydarzenia 13 kwietnia 2016, 17:01

Lexus wyprodukował milion hybryd

Od czasu kiedy Lexus RX 400h pojawił się na rynku, minęło juz jedenaście lat. Przez ten czas na drogi całego świata wyjechało ponad milion aut z napędem hybrydowym tej marki.

Lexus NX 200t Wydarzenia 12 marca 2015, 15:12

Lexus NX 200t: Nowa wersja turbo

Jesteśmy w słonecznej Nicei na europejskiej prezentacji Lexusa NX w nowej wersji - 200t. Podobno ten model ma napędzić sprzedaż Lexusa w Polsce. Pytanie tylko czy produkcja nadąży z dostarczaniem kolejnych egzemplarzy.

Lexus NX Wydarzenia 5 lutego 2015, 10:25

Lexus NX 200t: Pierwszy Lexus z turbo

Pod maskę futurystycznego Lexusa NX trafia nowa jednostka. Po hybrydzie przyszedł czas na 2-litrowy motor benzynowy. Ma być dynamiczniej, ale przy wciąż rozsądnym spalaniu. 

REKLAMA