Toyota Yaris Hybrid 100

Ocena:
4
(, )

Serwisanci wyliczyli, że gdyby zepsuł się cały osprzęt silnika, którego nie ma w hybrydzie, a jest w dieslach, trzeba by wydać na remont około ośmiu tysięcy złotych. Tu nie wydasz ich na pewno. Ale z drugiej strony, większość elementów tego osprzętu nie znajdziesz też w zwykłych benzynowych Yarisach. A takiego, z klimatyzacją, można mieć za 46 tys. zł. Wybór nie jest łatwy...

Nadwozie
  • bogate wyposażenie już w podstawowej wersji
Napęd
  • brakuje mocy do wyprzedzania w trasie
Komfort
  • bardzo wygodna w użytkowaniu miejskim, bezstopniowa przekładnia E-CVT
Właściwości jezdne
Eksploatacja
  • niskie zapotrzebowanie na paliwo
  • zerowa emisja spalin i CO2 w elektrycznym trybie jazdy
  • niebawem 10 lat gwarancji na akumulator
  • wysoka cena
  • częste przeglądy