
Alfa Romeo MiTo
Małe, miejskie auto marki Alfa Romeo, zbudowane na płycie podłogowej z Fiata Punto, oficjalną premierę miało podczas wystawy samochodowej w Genewie w 2008 roku. Jeszcze zanim oficjalnie zaprezentowano ten model, rozważano różne nazwy - m.in. Junior i Furiosa - ostatecznie jednak postawiono na MiTo. Nazwa ta pochodzi od pierwszych liter dwóch włoskich miast - Mediolanu (Milano) i Turynu (Torino), gdzie auto to odpowiednio było zaprojektowane i jest produkowane. Rok później w ofercie pojawiła się najmocniejsza odmiana - Quadrifoglio Verde (QV) ze 180-konnym silnikiem. W 2013 roku Alfa Romeo MiTo zostało poddane drobnym zmiano stylistycznym, rok później, po chwilowej nieobecności, powróciła wersja MiTo QV jednak słabsza o 10 koni mechanicznych.Testy samochodów Alfa Romeo MiTo

Używana Alfa Romeo MiTo (2008-2019) - Dużo stylu, mało komfortu
Alfa Romeo MiTo kusi sportowym stylem i dobrym wyposażeniem, ale zapewne z powodu trzydrzwiowego nadwozia nie zdobyła w Polsce większej popularności. Jest prosta konstrukcyjnie.

Używana Alfa Romeo MiTo (2008-2018) - Pełna stylu, ale czy godna polecenia?
Ładna, nieźle wyposażona i prosta konstrukcyjnie Alfa Mito Niestety nie zdobyła w Polsce większej popularności ze względu na mało praktyczne trzydrzwiowe nadwozie.

Polo, Mito, Kuga, X-trail, 207, Soul – KM to nie wszystko
Wyścig na moce silników trwa od początku motoryzacji i będzie trwał aż po jej kres. Ale czy większa moc zawsze gwarantuje lepsze wrażenia z jazdy? Sprawdzamy na przykładzie trzech par aut.
Wiadomości dotyczące modelu Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo Mito, Giulietta - Włosi się nie spieszą
Szaf Alfy Romeo zdradził podczas jednego z wywiadów, że obecnie nie ma planów na zbudowanie następców Giulietty i Mito.

Przyłapano nową Alfę Romeo MiTo
Odświeżona, najmniejsza Alfa Romeo ma pojawić się w salonach w przyszłym roku. Jednak motoryzacyjni szpiedzy z serwisu autoblog.gr nie śpią i publikują przyłapaną MiTo przed oficjalną premierą.

Alfa Romeo MiTo: delikatny facelifting "włoszki"
Bez większego rozgłosu mała MiTo przeszła drobne modyfikacje na nowy rok modelowy.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń