
Audi A8
Pierwsza generacja A8 była produkowana od 1993 roku. Następca modelu V8 okazał się rewelacją w klasie aut luksusowych i jeszcze bardziej zwiększył konkurencyjność w tym segmencie. W 2002 roku na rynek wyszła druga generacja A8, która przeszła face lifitng w 2005 roku. Trzecia odmiana flagowej limuzyny Audi ukazała się w 2011 roku, natomiast dwa lata później do sprzedaży trafiła jej odświeżona wersja.Testy samochodów Audi A8

Używane luksusowe limuzyny do 100 tys. złotych
Nowe modele tych aut są warte setki tysięcy złotych. Sposobem na to jest zakup egzemplarza z drugiej ręki. Oto pięć limuzyn za ok. 100 tys. złotych.

Audi A8, BMW 7, Mercedes S: Trzy razy luksus
Wszystkie są supernowoczesne, megawygodne i kosztują kosmiczne pieniądze. Ale Audi A8, BMW 7 i Mercedesowi S to nie wystarcza, bo każdy chce być absolutnie najlepszą luksusową limuzyną.

Audi A8: Sprinter klasy biznes
Superwygodne, niesłychanie dynamiczne, bajerancko wyposażone, ale i okrutnie drogie – odświeżone Audi A8.
Wiadomości dotyczące modelu Audi A8

Audi A8 L Security – luksusowy pojazd pancerny
Audi A8 nowej generacji doczekało się wreszcie opancerzonej wersji. Ta, którą widzicie na zdjęciach, przygotowana jest dla potrzeb rynku rosyjskiego.

Audi S8. Sportowa limuzyna
Audi S8 jest topową, sportową wersją flagowej limuzyny producenta z Ingolstadt. Znamy już dokładne dane techniczne i osiągi.

Audi A8 L 60 TFSI e quattro. Hybryda plug-in
Audi A8 po raz pierwszy w historii modelu otrzymuje napęd hybrydowy plug-in. Na początek będzie to wersja A8 L z przedłużonym rozstawem osi.
REKLAMA