
Audi R8
Sportowy model R8 został po raz pierwszy zaprezentowany na targach w Paryżu w 2006 roku, jednak dopiero w 2007 r. został wprowadzony do produkcji. Pomimo swojego sportowego charakteru, auto jest przystosowane do jazdy codziennej, poprzez m.in. zmniejszenie poziomu hałasu, czy zwiększenie czułości kierownicy. W 2010 roku do sprzedaży trafiła wersja roadster- R8 Spyder, a dwa lata później super-samochód przeszedł face lifting.Testy samochodów Audi R8

Audi R8 Spyder kontra Jaguar F-Type i Lexus LC: Stary, wspaniały świat
Głośne, mocne, wyjątkowe. Duże silniki bez turbosprężarek czy układów mild hybrid, wielkie wloty powietrza i przysadziste sylwetki odchodzą w przeszłość. W Lexusie LC, Jaguarze F-Type i Audi R8 Spyder wciąż jednak liczy się to, co w motoryzacji najpiękniejsze – styl, moc, dźwięk silników i wrażenia zza kierownicy.

Audi R8 vs. Ford Mustang vs. Mazda MX-5 vs. Porsche Cayman: Auta z silnikami wolnossącymi: - TEST
Chociaż od lat wieszczy się im rychły koniec, silniki wolnossące jakoś nie chcą wyginąć. Audi R8, Ford Mustang, Mazda MX-5 i Porsche Cayman to cztery modele, których jednostki nabierają powietrza bez pomocy sprężarki. Mają od czterech do dziesięciu cylindrów.

Audi R8, BMW M3 i Porsche 911
Większy i mocniejszy. Tym razem Porsche 911 różni się od poprzednika bardziej niż jakikolwiek wcześniejszy model. Jako Carrera S walczy w naszym teście z Audi R8 4.2 FSI i BMW M3 o przywództwo w klubie aut z silnikami o mocy 400 KM.
Wiadomości dotyczące modelu Audi R8

Audi R8 V10 Performance RWD – gorąca premiera
Audi R8 jest już bardzo dojrzałym modelem i doczekał się wielu wersji. Pora zatem na kolejną – napędzaną na tył i z mocą wyższą o 30 KM. Ale to nie wszystko.

To ostatni moment by, kupić te samochody – TOP 10
Ciągle zaostrzane normy emisji spalin sprawiają, że z rynku co rusz znikają kolejne wyjątkowe samochody. Oto, naszym zdaniem, najciekawsze modele, które warto kupić właśnie dziś, bo za jakiś czas może to być już niemożliwe.

Audi R8 V10 RWD. Z napędem na tył
Audi R8 V10 z napędem na tył? To już było, w 2018 roku. Wersja RWS była ściśle limitowana. Teraz do oferty wchodzi RWD – tym razem już na stałe.
-
PIERWSZA JAZDA
Jeep Grand Cherokee: Klasyk po nowemu - TEST
-
TESTY PORÓWNAWCZE
Kia Sportage czy VW Tiguan: Jak równy z równym - TEST
-
PIERWSZA JAZDA
Range Rover: Cała naprzód - TEST
-
PORÓWNANIE
BMW 2 Active Tourer, Mercedes Citan, Ford S-Max i VW Multivan: porównanie vanów dla rodziny
-
WYDARZENIA
Nowe odcinkowe pomiary prędkości w Polsce. Oto lista
REKLAMA
NAJNOWSZE
Podróżowanie samochodem po Europie w 2022 roku – Wszystko, co potrzebne i ważne
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance F1 Edition. Tak długa nazwa musi sporo kosztować
Ceny samochodów używanych w Polsce rosną wolniej
Dacia Jogger: Na miarę czasów - TEST
Viritech Apricale, czyli hipersamochód na wodór
Skoda otwiera fabryki dla zwiedzających
Volkswagen ID. Aero, czyli zapowiedź elektrycznej limuzyny
Alpine A110 w limitowanej wersji Tour de Corse już w Polsce
Elektryczne Bugatti za 1200 dolarów? Tak, to hulajnoga
BMW M3 Touring – premiera rodzinnego hot-kombi
Niemcy przeciwne zakazowi dla aut spalinowych od 2035 roku
Już w najbliższy weekend: Goodwood Festival of Speed 2022
Peugeot 408 – to nie SUV, to fastback
Łada cofnęła się o epokę. Nowe auta bez klimy, ABS-u i z normą Euro 2
Pagani Huayra Codalunga – wyjątkowa wersja na zamówienie
Prodrive P25 - Powrót do rajdów z lat 90.