[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

BMW Seria 7

Największy i najbardziej luksusowy model w gamie BMW. Produkcję serii 7 rozpoczęto w 1977 roku. Następcę, model E32 zaczęto sprzedawać w 1986. To w tej serii 7 wprowadzono po raz pierwszy silnik V12 i ogranicznik prędkości do 250 km/h. Kolejna generacja to model E38, który wystąpił w słynnym filmie o Jamesie Bondzie. To także pierwsze BMW z serii 7, do którego włożono silnik diesla. BMW z serii 7 (E65) zaprezentowano we wrześniu 2001 roku we Frankfurcie. Cztery lata później model doczekał się faceliftingu. W 2008 roku do produkcji wszedł model F01. Na bazie tej właśnie serii 7 bazuje Rolls-Royce Ghost. Głównymi konkurentami BMW serii 7 jest Mercedes klasy S oraz Audi A8.

Opinia eksperta

<p>Nowa limuzyna BMW może oczarować perfekcyjnie dopracowanymi detalami, świetnym silnikiem V8 i znakomitymi właściwościami jezdnymi. Wygląd wnętrza, ilość miejsca z tyłu i komfort jazdy pozostawiają jednak spory niedosyt.</p>

Nowa limuzyna BMW może oczarować perfekcyjnie dopracowanymi detalami, świetnym silnikiem V8 i znakomitymi właściwościami jezdnymi. Wygląd wnętrza, ilość miejsca z tyłu i komfort jazdy pozostawiają jednak spory niedosyt.

Maciej Ziemek
redaktor "auto motor i sport"

Testy samochodów BMW Seria 7

Audi A8 2010 Testy samochodów używanych 17 maja 2019, 10:40

Używane luksusowe limuzyny do 100 tys. złotych

Nowe modele tych aut są warte setki tysięcy złotych. Sposobem na to jest zakup egzemplarza z drugiej ręki. Oto pięć limuzyn za ok. 100 tys. złotych.

Porównanie limuzyn Audi A8, BMW 7, Mercedes S Testy porównawcze 17 kwietnia 2014, 09:30

Audi A8, BMW 7, Mercedes S: Trzy razy luksus

Wszystkie są supernowoczesne, megawygodne i kosztują kosmiczne pieniądze. Ale Audi A8, BMW 7 i Mercedesowi S to nie wystarcza, bo każdy chce być absolutnie najlepszą luksusową limuzyną.

BMW 750i Test 1 kwietnia 2009, 14:05

BMW 750i - luksus na sportowo

Osiągi i dynamika kontra wygoda i komfort. A może jedno nie kłóci się z drugim? Jak z łączeniem wykluczających się cech radzi sobie supermocne i największe BMW? W teście 407 KM i ponad 5 metrów luksusu.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące modelu BMW Seria 7

BMW M760Li xDrive po tuningu Auto-Dynamics Wydarzenia 1 czerwca 2020, 10:07

BMW M760Li – polski tuning w Auto-Dynamics

Polska firma tuningowa auto-Dynamics.pl przeprowadziła niedawno na specjalne zamówienie tuning BMW Serii 7. Trzeba przyznać, że wyszło nadspodziewanie dobrze.

BMW 530i E39 Wydarzenia 16 kwietnia 2020, 08:00

BMW 530i E39 za 120 tys. zł – warte zainteresowania?

Na portalu otomoto.pl znajduje się ogłoszenie sprzedaży 18-letniego BMW 530i E39 z przebiegiem 3490 km za 120 tys. zł. Okazuje się, że nienagannie zachowane samochody z minimalnym przebiegiem mimo upływu lat utrzymują wysoką wartość. 

Alpina B7 (Genewa 2019) Wydarzenia 6 marca 2019, 10:51

Alpina B7 (Genewa 2019)

Alpina B7 to najnowsze dzieło specjalistów z bawarskiego Buchloe. Auto przejęło wygląd nowego BMW Serii 7.

REKLAMA