
Bugatti Veyron
Testy samochodów Bugatti Veyron

Test prędkości superaut: Veyron, GT3 RS, XKR, MP4-12C, CTS-V, Continental
Sześć superdrogich i superszybkich superaut staje do wyścigu 0-300-0 km/h. Który wykręci lepszy czas?

Bugatti Veyron 16.4
Najszybsze seryjne auto świata. Prędkość - 431 km/h; moc silnika - 1200 KM; cena - 2,3 miliona euro. Bugatti Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, czyli samochód ekstremalny.

Test przyspieszania do 300 km/h i hamowania
Aż szesnaście supersportowych maszyn na starcie - każda bez problemu pojedzie 300 km/h. Pytanie tylko, które auto najszybciej rozwinie tę prędkość i które najszybciej się zatrzyma.
Wiadomości dotyczące modelu Bugatti Veyron

Historia rekordów prędkości Bugatti
15 lat temu Bugatti Veyron jako pierwszy seryjnie produkowany samochód złamał barierę 400 km/h. To był początek spektakularnej historii bicia rekordów prędkości w wykonaniu Bugatti.

Jozef Kaban wrócił do Volkswagena
Jozef Kaban, słynny projektant Bugatti Veyrona, po zaledwie dwóch latach wraca do pracy w Grupie Volkswagena.

Dodge Challenger SRT w topowej wersji Demon
Nowa wersja Challengera to naprawdę demon prędkości. Przy starcie potrafi oderwać przednie koła!
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń