
Cadillac - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych marki Cadillac. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów marki Cadillac. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów marki Cadillac

Test prędkości superaut: Veyron, GT3 RS, XKR, MP4-12C, CTS-V, Continental
Sześć superdrogich i superszybkich superaut staje do wyścigu 0-300-0 km/h. Który wykręci lepszy czas?
-d2efc7859cb854f7a6219585576169b3.jpg)
Mistrzowie speedu
0-300 km/h. Dziewięć seryjnych i pięć tuningowanych aut sportowych staje do wielkiego pojedynku - które z nich najszybciej rozpędzi się do 300 km/h i zahamuje do zera? Na linii startu zameldowało się łącznie 8819 mechanicznych koni.

Rekordy prędkości na torze Nardo
Na torze Nardo zebrała się sama śmietanka: Aston Martin V12 Vantage, Audi R8 V10, Bentley Continental F. S. Speed, Cadillac CTS-V, Ford GT, Lamborghini Murcielago, Mercedes SLR Stirling Moss i Porsche 911 GT3.

Cadillac CTS – Oryginał z USA
Jak równy z równym. Oto Cadillac CTS 3.6 24v V6 AWD, czyli pierwsza amerykańska limuzyna, która nie musi wstydzić się przed Europejczykami swego pochodzenia.

Zachodni wiatr - Cadillac CTS
Cadillac CTS nie wyprze się swego pochodzenia, ale wyrazistym, niekonwencjonalnym stylem bardzo odróżnia się od reszty produktów tej marki.

Inny wymiar - Cadillac Escalade
Największy z Cadillaców - Escalade - nie tylko rozmiarem nadwozia i silnika, ale również precyzją prowadzenia słabo pasuje do europejskich realiów.

V8 rządzi - wielki test
Jest ich aż osiem, każdy nowy. Są zwyczajne, są szybsze i piekielnie szybkie. Jest diesel i hybryda. I jest też zdrowa dawka szaleństwa. Osiem razy V8, czyli koncert na 64 cylindry.

Escalade, czyli ja tu rządzę
Żeby zobaczyć jego dach, musisz mieć dwa metry wzrostu. Długi na ponad pięć metrów, szeroki na ponad dwa i o 1,9-metrowym wzroście, Cadillac Escalade to duma Ameryki. To właśnie ten model dał początek klasie wielkich luksusowych SUV-ów. W Stanach Escalade znajduje tylu nabywców, ilu wszyscy jego rywale razem wzięci.

Wielką łyżką
SRX - następny Cadillac o enigmatycznej nazwie. Jak się rozeznać w tych oznaczeniach, skoro amerykańska marka dopiero debiutuje na naszym rynku? Cóż, trzeba brać na warsztat kolejne modele. Po luksusowym STS-ie przyszła kolej na terenowego SRX-a.

Studium wygody - Cadillac STS 4.6L V8
Luksusowe Cadillaki pojawiły się w oficjalnej sprzedaży w Polsce. Jeśli komuś nadal wydaje się, że auto tej marki to wielka i ciężka góra blachy ze słabym, ale za to głośnym silnikiem, to się myli. Najlepszy przykład - Cadillac STS 4.6L V8.
-
PIERWSZA JAZDA
Jeep Grand Cherokee: Klasyk po nowemu - TEST
-
TESTY PORÓWNAWCZE
Kia Sportage czy VW Tiguan: Jak równy z równym - TEST
-
PIERWSZA JAZDA
Range Rover: Cała naprzód - TEST
-
PORÓWNANIE
BMW 2 Active Tourer, Mercedes Citan, Ford S-Max i VW Multivan: porównanie vanów dla rodziny
-
WYDARZENIA
Nowe odcinkowe pomiary prędkości w Polsce. Oto lista
REKLAMA
NAJNOWSZE
Podróżowanie samochodem po Europie w 2022 roku – Wszystko, co potrzebne i ważne
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance F1 Edition. Tak długa nazwa musi sporo kosztować
Ceny samochodów używanych w Polsce rosną wolniej
Dacia Jogger: Na miarę czasów - TEST
Viritech Apricale, czyli hipersamochód na wodór
Skoda otwiera fabryki dla zwiedzających
Volkswagen ID. Aero, czyli zapowiedź elektrycznej limuzyny
Alpine A110 w limitowanej wersji Tour de Corse już w Polsce
Elektryczne Bugatti za 1200 dolarów? Tak, to hulajnoga
BMW M3 Touring – premiera rodzinnego hot-kombi
Niemcy przeciwne zakazowi dla aut spalinowych od 2035 roku
Już w najbliższy weekend: Goodwood Festival of Speed 2022
Peugeot 408 – to nie SUV, to fastback
Łada cofnęła się o epokę. Nowe auta bez klimy, ABS-u i z normą Euro 2
Pagani Huayra Codalunga – wyjątkowa wersja na zamówienie
Prodrive P25 - Powrót do rajdów z lat 90.