
Chevrolet Volt
Chevrolet VoltOpinia eksperta
Na chwilę obecną auta elektryczne mają sens tylko w takim wydaniu. Użytkowe walory Volta są prawie takie, jak innych samochodów. Osiągi też. Wyposażenie z górnej półki cieszy, ale wpływa na cenę, która – w porównaniu z cenami tradycyjnych kompaktów – jest zaporowa. Bez zachęty do zakupu w postaci dotacji od państwa i pakietu przywilejów dla użytkowników, o popularyzacji Volta nie ma mowy.
Maciej Ziemek
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Chevrolet Volt

Chevrolet Volt
Zwycięzca Car of the Year 2012 w teście. Chevrolet Volt to pierwszy samochód elektryczny, którym można jeździć do woli i nie przejmować się poziomem naładowania akumulatora. Wszystko dzięki silnikowi... spalinowemu.
-
WYDARZENIA
Kupujemy mniej samochodów niż przed rokiem, a ich ceny rosną
-
WYDARZENIA
Era silnika V12 Lamborghini
-
WYDARZENIA
Uwaga na nieświadomą nietrzeźwość. Kary za jazdę po alkoholu są zaostrzone
-
WYDARZENIA
Audi RS4 i RS5 z pakietem Competition
-
WYDARZENIA
Żółty pył na samochodach – piasek czy pyłki?
REKLAMA
NAJNOWSZE
Rolls-Royce Boat Tail – Perłowy świat tradycji
Autostrady w Polsce – długość, nowe odcinki, stan realizacji
Używany Fiat 500 (2007-) - tani w utrzymaniu
Volkswagen Multivan eHybrid: Pomarańczowa rewolucja - TEST
Używana Alfa Romeo MiTo (2008-2019) - Dużo stylu, mało komfortu
Audi RS 3 vs Mercedes-AMG A 45 S: Kompakty z napędem rakietowym - TEST
Elektryczny Bentley będzie za szybki i dostanie elektroniczny kaganiec
BMW M4 CSL – najrzadszy w historii
Hybrydowy Nissan Juke zaprezentowany w rajdowej wersji
Czesi ruszają z produkcją akumulatorów do aut elektrycznych
Mercedes will.i.AMG, czyli jedyny taki AMG GT
Robert Kubica wraca do F1 na testy przed GP Hiszpanii
Renault Scenic Vision, czyli Scenic na miarę nowych czasów
Land Rover Defender 130 z miejscem dla 8 osób
Ponad 1000 KM w elektrycznym Porsche Cayman GT4 ePerformance
Liftingowane BMW 3 (2022) – Mikroskopijny grill