
Ferrari - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych marki Ferrari. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów marki Ferrari. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów marki Ferrari

Ferrari Roma: Każda sekunda - TEST
Nigdy dotąd najtańszy model Ferrari nie wyglądał tak elegancko i nie oferował takiego prestiżu jak obecnie. Ferrari Roma mimo, że nie jest już nowością wciąż wywołuje ogromne wrażenie nawet we Włoszech, o czym przekonaliśmy się podczas przejażdżki po Toskanii.

Ferrari 812 Competizione: Szybszy niż Superfast - TEST
Dla tych, dla których 812 Superfast nie jest wystarczająco superfast, Ferrari przygotowało wersję Competizione, która lubi jeszcze wyższe obroty, jest jeszcze ostrzejsza w zakrętach i jeszcze lepiej wykorzystuje możliwości aerodynamiczne. Niestety, limitowana seria 830-konnego modelu już została wyprzedana. Mimo to kilka okrążeń na Circuito di Fiorano zawsze warto zaliczyć.

Ferrari SF90 Stradale: Problemy Pierwszego Świata - TEST
Ferrari SF90 Stradale ma napęd hybrydowy plug-in o mocy 1000 KM, na torze jest szybsze i łatwiejsze do kontrolowania niż LaFerrari, a w odmianie Assetto Fiorano lżejsze, głośniejsze i precyzyjniejsze od wersji podstawowej. Jakich wrażeń dostarcza najmocniejsze seryjne Ferrari w historii?

Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano – Wideo TEST
Na torze Fiorano mieliśmy okazję sprawdzić jakich wrażeń dostarcza najszybsze seryjne Ferrari, czyli SF90 Stradale z pakietem Assetto Fiorano. Zapraszamy do obejrzenia naszego materiału wideo.

Ferrari SF90 Stradale: Czerwone wygrywa - TEST
SF90 Stradale to nie tylko pierwsza hybryda typu plug-in Ferrari, ale też pierwszy seryjny model marki z układem napędowym o mocy 1000 KM. Oto jak jeździ sportowe auto, któremu inne mówią „szefie”.

Ferrari F12 tdf - mocny wystrzał
Oto kolejny rekordzista, czyli najmocniejsze w historii drogowe Ferrari z klasycznym układem napędowym. Pod maską 780 KM. Cena? Bez znaczenia, bo i tak wszystkie egzemplarze limitowanej serii sprzedano na pniu. Tak jeździ Ferrari F12 tdf.

Test Ferrari 488 GTB - Madonna Mia!
Moment obrotowy jego silnika jest o 220 Nm większy niż w poprzednim modelu. Dwie sprężarki produkują tak wielkie ciśnienie, że koniecznie musieliśmy sprawdzić, czy 760 Nm przenoszone na tylną oś w ogóle da się opanować. Test Ferrari 488 GTB.

Ferrari LaFerrari: to już szczyt!
Jeszcze kilka lat temu nikt nie pomyślałby, że następca Ferrari Enzo będzie autem hybrydowym. A jednak stało się. Dziś Ferrari LaFerrari wzbija się na szczyt dzisiejszej technologii i osiągów, korzystając z elektrycznego wspomagacza.

Ferrari F12 Berlinetta i Pagania Huayra: demony mocy
Obydwa są członkami klubu aut sportowych pisanych przez bardzo duże S. Ferrari F12 Berlinetta i Pagani Huayra mają 700-konne silniki V12 i uwielbiają udowadniać sobie nawzajem, który jest bardziej nie z tej ziemi.

Ferrari California
Ekstremalnie i... na każdą okazję. Żaden model Ferrari jeszcze nigdy nie był tak uniwersalny i tak tani (!) jak California. Większość kierowców korzysta z tego auta na co dzień i tłucze kilometry, jak robi się to każdym innym samochodem. My też tak spróbowaliśmy.
-
TESTY SAMOCHODÓW UŻYWANYCH
Używany Fiat 500 (2007-) - tani w utrzymaniu
-
TEST
Volkswagen Multivan eHybrid: Pomarańczowa rewolucja - TEST
-
TESTY SAMOCHODÓW UŻYWANYCH
Używana Alfa Romeo MiTo (2008-2019) - Dużo stylu, mało komfortu
-
TESTY PORÓWNAWCZE
Audi RS 3 vs Mercedes-AMG A 45 S: Kompakty z napędem rakietowym - TEST
-
WYDARZENIA
Żółty pył na samochodach – piasek czy pyłki?
REKLAMA
NAJNOWSZE
Elektryczny Bentley będzie za szybki i dostanie elektroniczny kaganiec
BMW M4 CSL – najrzadszy w historii
Hybrydowy Nissan Juke zaprezentowany w rajdowej wersji
Czesi ruszają z produkcją akumulatorów do aut elektrycznych
Mercedes will.i.AMG, czyli jedyny taki AMG GT
Robert Kubica wraca do F1 na testy przed GP Hiszpanii
Renault Scenic Vision, czyli Scenic na miarę nowych czasów
Land Rover Defender 130 z miejscem dla 8 osób
Ponad 1000 KM w elektrycznym Porsche Cayman GT4 ePerformance
Liftingowane BMW 3 (2022) – Mikroskopijny grill
Mercedes wprowadza Drive Pilot. Jazda na autopilocie
Moskwicz powróci po rozstaniu Renault z AwtoWAZ
Nissan i Volkswagen z najwyższymi notami za systemy bezpieczeństwa
Mercedes Klasy T – kombivan premium od 120 tys. zł
Skoda Karoq w nowej odsłonie zadebiutowała w Polsce
Wyrównana walka w Unitel Mazda MX-5 Cup Poland