
Fiat Punto - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych Fiat Punto. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów Fiat Punto. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów Fiat Punto

Używane Citroen C3, Fiat Punto, Skoda Fabia, Suzuki Swift i Toyota Yaris: Wytrwałe maluchy
Małe auta to nadal spory fragment rynku motoryzacyjnego. I nie tylko ze względu na ceny. To modele praktyczne, gabarytami prawie dorównały autom klasy Golfa sprzed 30 lat i są nawet bardziej przestronne wewnątrz. Sprawdzamy z czym się wiąże posiadanie Citroena C3, Fiata Punto, Skody Fabii, Suzuki Swifta i Toyoty Yaris.

Używany Fiat Punto (2005-2018) - Wytrwały typ
Produkowany przez 13 lat Fiat Punto jest przestronny, prosty konstrukcyjnie i pozbawiony większych wad oraz niedrogi w serwisowaniu i naprawach.

Downsizing
Mała pojemność, duża moc. I wszystko w trosce o środowisko - tak w skrócie można opisać metodę downsizingu. W teście pięć aut i pięć silników.

Czy większy samochód ma większy sens? Cz. 2
Dwa różne auta, dwa różne silniki, dwa różne poziomy wyposażenia, te same pieniądze. Wybrać większy zamiast mniejszego? A czemu nie? Sprawdzamy to na przykładzie trzech par. Tym razem - Fiat Punto Evo kontra Bravo.

Fiat Punto Evo MultiAir – pełen odlot
Według Fiata era silników spalinowych dzieli się na to, co było przed pojawieniem się technologii MultiAir i na to, co nastąpiło wraz z pojawieniem się jej. W teście Punto Evo z „przełomową" 1,4-litrową jednostką napędową.

Fiat Punto Evo i Punto Classic, Hyundai i20 i Getz, Peugeot 207 i 206+ - Po staremu i po nowemu
Fiat ma Punto Evo, Hyundai - i20, a Peugeot 207. Obok nich wciąż są w ofercie modele poprzedniej generacji - Punto Classic, Getz i 206+. Co są warte?

Fiat Punto Evo – wewnętrznie bogatszy
Ewolucja według Fiata. Grande Punto właśnie przestał być „grande" - teraz maluch Fiata nosi przydomek Evo. Zmienione wnętrze i nowe silniki uczyniły z niego niemal całkiem nowy model.

Fiaty Panda i Grande Punto – mały może więcej?
Jeżeli Panda za 46 tys. zł zahacza o przesadę, to co powiedzieć o Grande Punto za prawie 60 tys. zł? Na pewno nie są to wersje „kryzys edition".

Master-Test: Małe auta miejskie
To największy taki test w Europie. 10 dziennikarzy motoryzacyjnych z kilku krajów europejskich przyznawało punkty w 44 testowych dyscyplinach, podzielonych na 6 kategorii. Do tej niełatwej bitwy stanęło 11 aut.

Fiat Punto – Dopasowywanie
Poddany ostatnio faceliftingowi Fiat Punto swoją stylistyką nie porywa. Może jednak liczyć na powodzenie dzięki nowym silnikom - 1.3 JTD oraz 1.4 16V.
-
ADRENALINA
Wyrównana walka w Unitel Mazda MX-5 Cup Poland
-
WYDARZENIA
Chińska marka samochodowa Seres wchodzi na polski rynek
-
WYDARZENIA
Bentley Flying Spur Hybrid, czyli hybrydowy Grand Tourer
-
PIERWSZA JAZDA
Renault Captur: Kolejna hybryda - TEST
-
WYDARZENIA
Żółty pył na samochodach – piasek czy pyłki?
REKLAMA
NAJNOWSZE
Cupra Leon Sportstourer: Dużo litrów i koni - TEST
Używane Mini (2014 -): Liczy się styl
Volkswagen Taigo vs. Toyota Yaris Cross vs. Ford Puma: Maluchy mogą więcej - TEST
Bentley chce zmian dopuszczalnej masy na kategorię B, bo auta są coraz cięższe
Rolls-Royce Phantom z nowym wyglądem. Znajdź różnice
Kolejna podwyżka za przejazd autostradą A4
Skoda Fabia Rally2 – rajdowy samochód nowej generacji
Bentley Bentayga EWB – więcej miejsca na luksus
Duży wzrost rejestracji aut elektrycznych w Polsce
Mazda MX-30 z lepszym dźwiękiem i ładowaniem
Nowa Skoda Karoq, samochód na każdą drogę
Peugeot 308 1.2 Puretech: Skromny, a złoty - TEST
Mazda CX-5 po face liftingu: Odnaleziona przyjemność - TEST
Nowe odcinkowe pomiary prędkości w Polsce. Oto lista
Honda ZR-V, czyli nowy SUV segmentu C
Skoda mocno mimo rynkowego kryzysu