
Ford Mustang
Ford Mustang to sportowy samochód typu pony car po raz pierwszy pokazany w 1964 roku. Od tamtego czasu Mustang stał się legendą, znaną na całym świecie. Stało się tak m. in. dlatego, że był to pierwszy samochód sportowy, który był dostępny dla mas. Kosztował niewiele ponad 2 tys. $, czyli kilkaset więcej niż podstawowy model Forda - Falcon. Po raz pierwszy oficjalnie w Europie Mustang pojawił się dopiero przy premierze najnowszej, piątej generacji w 2013 roku. Kupować go można także w Polsce. Podstawowym silnikiem będzie jednostka 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM. Będą też wersje V6 i V8 w wariantach coupe i kabrio. Do produkcji Mustang ruszy we wrześniu 2014 roku.Testy samochodów Ford Mustang

Elektryczne kontra spalinowe: Ford, Skoda, Porsche - TEST
Dwa razy Ford Mustang, dwa razy Skoda RS i dwa razy Porsche z oznaczeniem Turbo S. Najszybsze auta trzech marek, w każdej parze model z silnikiem spalinowym oraz elektryk. Spotkanie starego świata z nowym.

Ford Mustang Mach 1: Nie stanie się cud - TEST
Nie musisz pędzić autostradą, nie musisz wciskać gazu do oporu, nie musisz ani się skupiać ani napinać, by czerpać przyjemność z jazdy Fordem Mustangiem Mach 1.

Audi R8 vs. Ford Mustang vs. Mazda MX-5 vs. Porsche Cayman: Auta z silnikami wolnossącymi: - TEST
Chociaż od lat wieszczy się im rychły koniec, silniki wolnossące jakoś nie chcą wyginąć. Audi R8, Ford Mustang, Mazda MX-5 i Porsche Cayman to cztery modele, których jednostki nabierają powietrza bez pomocy sprężarki. Mają od czterech do dziesięciu cylindrów.
Wiadomości dotyczące modelu Ford Mustang

Nowy Ford Mustang – wersja ostatnia, poprawiona
Ford Mustang doczekał się nowego wcielenia, które prawdopodobnie jest ostatnim spalinowym Mustangiem w historii. Auto przeszło ewolucyjne zmiany, ale ważne, że zostaje silnik V8 i pojawiło się kilka ciekawych funkcji.

Ford Mustang California Special. Kalifornijski klimat w Europie
Ford wprowadza do Europy nową wersję specjalną Mustanga. Nazywa się California Special, jest oferowany wyłącznie jako kabriolet, a pod jego maską pracuje wyłącznie silnik V8.

Perełki prosto z salonu. Te auta są współczesnymi klasykami
Klasyk kojarzy nam się z zabytkowym autem na żółtych tablicach. Tymczasem są też na rynku modele nowe, prosto z salonu, które już na starcie nazwać można współczesnymi klasykami.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń