
Hyundai i10
Hyundai i10 to mały miejski samochód z segmentu A. Pierwsza generacja pojawiła się w 2007 roku w Indiach, tam też był produkowany. Hyundai i10 został zbudowany na płycie Kii Picanto. Druga generacja pojawiła się we Frankfurcie w 2013 roku. W ofercie silnikowej znajdują się trzy benzynowe jednostki 1.0. Jedna tradycyjna o mocy 66 KM, druga zasilana gazem LPG o mocy 67 KM. Trzecia ma pojemność 1.25 i moc 87 KM. Konkurenci to m. in. Fiat Panda oraz Peugeot 108.Oceny
Testy samochodów Hyundai i10

Hyundai i10: Mały, z dużymi ambicjami
Czy w świecie, który coraz bardziej kręci się wokół aut elektrycznych jest jeszcze miejsce na małe spalinowe modele? Hyundai twierdzi, że jak najbardziej. Wrażenia z jazdy nowym i10.

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10: Czterech takich
Hyundai i10, Seat Mii, Ford Ka i Fiat Panda – każdy wnosi do klasy najmniejszych aut coś swojego. Cztery maluchy, czyli pojedynek na duże argumenty.

Porównanie aut z różnych klas: Niedrogie jest dobre
Mogą być szare i nudne, ale w codziennym użytkowaniu są niezawodne i bezstresowe. Porównanie sześciu tanich aut z różnych klas.
Wiadomości dotyczące modelu Hyundai i10

Hyundai i10 N Line – rasowy maluch wyceniony
Hyundai wprowadza nową generację modelu i10 w wersjach N Line. Miejski model w rasowo wyglądającej odmianie będzie dostępny w dwóch wersjach silnikowych.

Nowy Hyundai i10. Znamy ceny modelu
Nowa generacja Hyundaia i10, zaprezentowana po raz pierwszy jesienią we Frankfurcie, wchodzi do sprzedaży. Znamy już cennik auta.

TOP 3: najbardziej rozsądne auta Frankfurtu 2019
Salon samochodowy we Frankfurcie obfituje w głośne premiery drogich, sportowych i luksusowych aut. My przyjrzyjmy się debiutom tych bardziej przyziemnych modeli.