[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Hyundai i10 - Testy

Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych Hyundai i10. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów Hyundai i10. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.

Testy samochodów Hyundai i10

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10 Testy porównawcze 3 lipca 2014, 16:46

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10: Czterech takich

Hyundai i10, Seat Mii, Ford Ka i Fiat Panda – każdy wnosi do klasy najmniejszych aut coś swojego. Cztery maluchy, czyli pojedynek na duże argumenty.  

Porównanie tanich aut Testy porównawcze 28 kwietnia 2014, 10:13

Porównanie aut z różnych klas: Niedrogie jest dobre

Mogą być szare i nudne, ale w codziennym użytkowaniu są niezawodne i bezstresowe. Porównanie sześciu tanich aut z różnych klas.

Hyundai i10: pierwsza jazda Pierwsza jazda 20 stycznia 2014, 12:00

Hyundai i10: Obywatel Europy

Hyundai i10, dotąd jedno z najtańszych aut w Polsce, w nowej wersji z pudełka na kołach przeistoczył się w zgrabnego malucha. Ma takie dodatkowe wyposażenie, jak eleganckie limuzyny.

Hyundai i10, Renault Twingo, Suzuki Alto Testy porównawcze 12 sierpnia 2011, 09:07

Hyundai i10, Renault Twingo, Suzuki Alto – drobne przyjemności

Dlaczego małe auta mają sens? Bo w miejskim tłoku potrafią wcisnąć się w każdą lukę, a na dodatek mało palą. Czy podczas jazdy potrafią także sprawić frajdę?

Hyundaie i10 i i20 Testy porównawcze 6 listopada 2009, 12:11

Hyundaie i10 i i20 – małe kontra mniejsze

Za 1210 zł jesteś w innym świecie. Tylko tyle wynosi różnica między ceną najmniejszego Hyundaia - i10 w wersji 1.1 Style - a sporo większym i20 w wersji 1.2 Classic+.

Hyundai i10 Pierwsza jazda 29 sierpnia 2008, 10:10

Hyundai i10 – Rachunek nieekonomiczny

Jak skuter. Samochód powinien być albo ekscytujący, albo ekonomiczny, a najlepiej żeby i ekscytował, i nie narażał właściciela na nadmierne wydatki. Z Hyundaiem i10 z dieslem jest pewien kłopot.

KIa Picanto, Fiat Panda i Hyundai i10 Testy porównawcze 6 czerwca 2008, 13:12

Panda, i10 i Picanto – Dzieciaki z klasą

Potrafią dobrze odnaleźć się w wielu sytuacjach i jak ryby w wodzie czują się w plątaninie miejskich ulic i zaułków. Maluchy Fiata, Hyundaia i Kii - w teście porównawczym.

Hyundai i10 Pierwsza jazda 27 marca 2008, 12:01

Hyundai i10 – Spryciarz

Hyundai i10 ma zastąpić Atosa. Zgrabniejsza sylwetka, harmonijne proporcje i dobra zwrotność ułatwiają mu wjazd do Europy. Czy odniesie sukces?

REKLAMA
REKLAMA