
Hyundai i20 - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych Hyundai i20. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów Hyundai i20. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów Hyundai i20

Fiesta, i20, Rio, Mazda 2, Corsa i Fabia w teście
Test porównawczy sześciu maluchów sprawdza, czy bazowe wersje z małymi silnikami mogą być praktyczne, wygodne, a nawet dawać frajdę z jazdy. Niemożliwe? Sprawdź to w naszym teście.

Hyundai i20: Nowy mieszczuch
Czy nowe wcielenia Hyundaia i20 ma szanse w walce ze swoimi klasowymi rywalami? Czy dorówna Skodzie Fabii i reszcie? Sprawdzamy to w naszym teście.

Hyundai i20: Nowy i lepszy
Nowy Hyundai i20 nie będzie miał łatwego żywota ze swoimi klasowymi konkurentami. Jednak koreańczycy zadbali o to, by ze swoimi zaletami mógł nawiązać walę m.in z VW Polo i Fordem Fiestą.

Chevrolet Aveo, Hyundai i20, Kia Rio – test porównawczy
Małe auta, duże możliwości. W jak szybkim tempie odbywa się w świecie samochodów postęp - pokazują Hyundai i20, Chevrolet Aveo i Kia Rio.

C3, i20, Ibiza, Swift – takie same klocki
Z maluchami jak z dziećmi - ani przez chwilę nie dadzą spokoju, przez cały czas coś się dzieje. W teście Citroën C3, Hyundai i20, Seat Ibiza i świeżutki Suzuki Swift - wersje z małymi silnikami benzynowymi

Ford Fiesta, Hyundai i20, Volkswagen Polo - Mowa ciała
Samochód roku i konkurenci. Spośród nowych samochodów największe wzięcie miały w Polsce w 2009 roku maluchy. Sprawdzamy, który z zeszłorocznych debiutantów okaże się najlepszy - trzycylindrowe Polo 1.2, czterocylindrowa Fiesta 1.25, czy może Hyundai i20 1.2.

Fiat Punto Evo i Punto Classic, Hyundai i20 i Getz, Peugeot 207 i 206+ - Po staremu i po nowemu
Fiat ma Punto Evo, Hyundai - i20, a Peugeot 207. Obok nich wciąż są w ofercie modele poprzedniej generacji - Punto Classic, Getz i 206+. Co są warte?

Hyundaie i10 i i20 – małe kontra mniejsze
Za 1210 zł jesteś w innym świecie. Tylko tyle wynosi różnica między ceną najmniejszego Hyundaia - i10 w wersji 1.1 Style - a sporo większym i20 w wersji 1.2 Classic+.

Hyundai i20 – kłopoty rodzinne
Mały ma trudniej. Może się podobać, choć nie wpada w oko jak kuzyn od strony Kii - Soul. Bardziej niż klasowych konkurentów, Hyundai i20 może obawiać się rodzimego rywala. Którego i dlaczego?
- PIERWSZA JAZDA Dacia Sandero Stepway: Niczego nie poświęcasz - TEST
- WYDARZENIA Rajd Dakar 2021 – wyniki końcowe. Świetny występ ekipy ORLEN Team
- WYDARZENIA Nowy Nissan Qashqai – hybryda zamiast diesla
- WYDARZENIA Elektryczna Mazda MX-30 spodobała się klientom
- SERWIS Odpalanie z kabli. Jak uruchomić silnik na mrozie?
REKLAMA