
Jaguar - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych marki Jaguar. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów marki Jaguar. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów marki Jaguar

Używane modele klasy średniej premium
Mocne silniki, bogate wyposażenie i wysoka jakość wykonania to atuty modeli tej klasy. Prezentujemy pięć aut prestiżowych marek, zapewniających wygodną podróż także na dalekich dystansach: Audi A4, BMW 3, Jaguara XE, Lexusa IS i Mercedesa C.

Używany Jaguar XE (2015-...) - W sportowym stylu
Długa maska i opadający dach sprawiają, że Jaguar XE produkowany od 2015 roku wygląda jak coupe. Ma niezbyt obszerne, ale przyjemnie urządzone wnętrze i tylko mocne silniki.

Samochody z silnikami V8 - Gatunek wymierający | TEST
W samochodach z silnikami V8 liczą się osiągi i jazda bez trzymanki. Przed nami 6 różnych modeli, 48 cylindrów, 28 litrów pojemności, 3315 KM, 4147 Nm momentu obrotowego, 8 sprężarek i 24 końcówki wydechu. No to jazda!

Jaguar F-Type - Kocie oczy | TEST
Po siedmiu latach produkcji odświeżono Jaguara F-Type’a – zmieniono gamę silników, zmodyfikowano zawieszenie, a we wnętrzu pojawiły się nowe elementy wyposażenia. Na szczęście charakter komfortowego rasowego auta typu gran turismo, którym miałbyś ochotę pojechać na koniec świata, pozostał bez zmian.

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o najnowszym Jaguarze F-Type
Brytyjski muscle car produkowany od 2013 roku przeszedł lifting. O tym, że Jaguar F-Type ma cechy amerykańskich samochodów sportowych przekonujemy się dopiero podczas jazdy ponieważ jego arystokratyczny wygląd z pewnością na to nie wskazuje.

Używane luksusowe limuzyny do 100 tys. złotych
Nowe modele tych aut są warte setki tysięcy złotych. Sposobem na to jest zakup egzemplarza z drugiej ręki. Oto pięć limuzyn za ok. 100 tys. złotych.

Jaguar F-Type SVR na torze Monza
Plan na dziś? Rzucić wyzwanie prędkości. Przed nami Monza, czyli najszybszy tor w kalendarzu Formuły 1 i Jaguar F-Type SVR, najszybszy drogowy samochód w historii tej marki.

Jaguar XF - drapie asfalt
Z jednej strony Jaguar XF zapewnia komfort na poziomie klasy biznes, z drugiej na każdym kilometrze udowadnia, że sportu ma po koniuszek dachu.

Jaguar F-Pace – inny punkt widzenia
F-Pace to pierwszy crossover Jaguara. Po przejażdżce wiemy, że warto było na niego czekać, bo to jeden z lepszych samochodów w swojej klasie.

Jaguar XE Diesel 2.0 180 KM - punkt odniesienia
Jaguar XE ma aspiracje, żeby zaatakować niemiecką klasę średnią. Auto na pierwszy rzut oka nie wykazuje się niczym szczególnym - ma mocnego diesla i bogate wyposażenie. Ale ma coś, co dzisiaj jest spotykane coraz rzadziej.
- PIERWSZA JAZDA Maserati Quattroporte Trofeo: Włoska potęga - TEST
- WYDARZENIA Samochody elektryczne w Polsce – ile ich u nas jeździ?
- WYDARZENIA Skoda Kushaq: nowy SUV nie dla Europy
- TESTY PORÓWNAWCZE Mazda MX-30 vs. Peugeot e-2008: zasięg to nie wszystko - TEST
- SERWIS Odpalanie z kabli. Jak uruchomić silnik na mrozie?
REKLAMA