
Jaguar XF
Jaguar XF to auto segmentu E, zaprezentowane w 2007 roku we Frankfurcie w odmianie sedan. XF był całkowicie inny niż dotychczasowe modele Jaguara. Nowy miał zerwać z konserwatywnym designem i stać się bardziej nowoczesnym autem Jaguara. XF ma bardzo ostre i dynamiczne linie nadwozia i mocne silniki w ofercie. XFR-S jest najmocniejszą odmianą z silnikiem 5.0 V8 o mocy 542 KM. W 2011 roku przeprowadzono facelifiting, a rok później do sedana dołączyło kombi, czyli Sportbrake. Jaguar XF konkuruje z BMW 5, Audi A6 i Mercedesem Klasy E.Opinia eksperta

Z wymiarów wynika, że powinien mieć nieco obszerniejsze wnętrze. I to jest pół gwiazdki, której brakuje do okrągłej piątki. Znakomity silnik pozwala na jazdę superdynamiczną lub superoszczędną. Wybór należy do kierowcy. XF jest bardziej stylowy niż konkurenci i nie rzuca się aż tak w oczy.
Maciej Ziemek
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Jaguar XF

Jaguar XF - drapie asfalt
Z jednej strony Jaguar XF zapewnia komfort na poziomie klasy biznes, z drugiej na każdym kilometrze udowadnia, że sportu ma po koniuszek dachu.

Jaguar XF – dwa światy
Auto o wielu twarzach. Z jednej strony luksus i komfort, z drugiej - znakomite osiągi i superbezpieczne zachowanie na drodze plus megasilny diesel V6. Do teraz nie wiem za co najbardziej podziwiać Jaguara XF. Może za wszystko?

Jaguar XF S – kusicieli dwóch
Styl, moc i osiągi w jednym. Noszą logo z tradycjami, wyglądają nietuzinkowo, właśnie przeszły kurację odmładzającą i otrzymały nowe silniki. Oto Jaguary XF i XK z jednostkami napędowymi V6 i V8.
Wiadomości dotyczące modelu Jaguar XF

Jaguar XF – nowe napędy, świeży wygląd
Jaguar XF przeszedł face lifting, który zmienił co nieco w wyglądzie i wyposażeniu, ale przede wszystkim model ten zyskał nowe napędy.

Jaguar XF Sportbrake - luksusowe kombi
Nowy Jaguar XF Sportbrake ujrzał w końcu światło dzienne. Długo wyczekiwany rywal BMW Serii 5 i Mercedesa Klasy E ma wszystko, by odnieść sukces.

Jaguar XF Sportbrake w Paryżu
Brytyjska marka wyprodukuje kolejne kombi wbrew wcześniejszym doniesieniom. Model XF Sportbrake może zadebiutować podczas targów w Paryżu i będzie walczyć o klientów z Volvo V90
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń