
Maserati Ghibli
Maserati Ghibli jest produkowane od 1966 roku. Druga generacja zjeżdżała z taśm produkcyjnych w latach 1992-1997. Trzecia odmiana Maserati Ghibli swój debiut zaliczyła na Auto Show Shanghai w 2013 roku. Pod maską włoskiego auta znajdziemy silniki V6 3.0 Twin Turbo o mocy 330 KM i 410 KM oraz V6 3.0 turbodiesel 275 KM.Opinia eksperta

Bardzo wysoki poziom komfortu Ghibli podpiera emocjami na wysokim poziomie. Ma swoje wady, ale nie są one decydujące, natomiast tak zwana „chęć posiadania” jest w wypadku Maserati wyjątkowo wysoka. I z kombinacją wszystkich cech jest konkurencyjny – dla każdego kto szuka auta tej klasy, Ghibli zasługuje przynajmniej na poważne rozważenie.
Roman Popkiewicz
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Maserati Ghibli

Maserati Ghibli Hybrid: Pozytywnie zaskakuje - TEST
Ghibli - pierwszy zelektryfikowany model w historii Maserati nie jest klasyczną hybrydą. Nie zmienia to faktu, że na drodze połączenie elektryczności i włoskiego szyku sprawia dobre wrażenie.

Test Maserati Ghibli: Mieć klasę
W dzisiejszym świecie motoryzacji już nic nas chyba nie zdziwi. Nawet Maserati z dieslem pod maską. Testujemy pierwsze w historii auto z trójzębem w logo z silnikiem wysokoprężnym.

Maserati Ghibli: pierwsza jazda nowym Maserati, to auto jest z innej ligi!
Maserati poczuło wiatr w żaglach - niemal jednocześnie debiutują dwa modele. Absolutną nowością jest mniejszy, jadowicie stylizowany Ghibli.
Wiadomości dotyczące modelu Maserati Ghibli

Maserati FTributo, czyli hołd dla pierwszej kobiety w Formule 1
Maserati pokazało edycję specjalną modeli Ghibli i Levante – FTributo, która stanowi hołd dla Marii Teresy De Filippis. Kto to jest, spytacie? To pierwsza kobieta, która wystąpiła w wyścigu F1.

Maserati Ghibli, Levante i Quattroporte MC Edition
Nowa, specjalna seria MC Edition dla modeli Ghibli, Levante i Quattroporte z silnikiem V8 ma z nich wycisnąć jeszcze więcej sportowego charakteru. Przynajmniej od strony wizualnej.

Maserati Ghibli i Quattroporte Trofeo z silnikiem od Ferrari
Maserati wzbogaca ofertę dla modeli Ghibli i Quattroporte o wersję Trofeo. Do jej napędu służy silnik z fabryki w Maranello.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń