
Mazda MX-5 - Testy
Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych Mazda MX-5. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów Mazda MX-5. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.Testy samochodów Mazda MX-5

Mazda MX-5: Tylko jeden cel - TEST
Nie ma wielu argumentów za tym, żeby jeszcze produkować samochody takie jak Mazda MX-5. Jeden jest jednak bardzo ważny – bez tego modelu Mazda nie byłaby Mazdą.

Samochody używane: Kultowe dziś i kultowe w przyszłości
W naszym zestawieniu aut używanych przedstawiamy auta, które już dziś są kultowe i te, które mają szansę się takimi stać. Warto je kupić nie tylko ze względu na przyjemność z ich użytkowania, ale też ze względu na zysk.

Mazda MX-5: Siła prostoty
Czy można kupić kultowego roadstera w oryginalnym stanie za 10 tys. zł? Nasz egzemplarz jednej z pierwszych Mazd MX-5 potwierdza, że można. Zobaczcie nasz test kultowej Mazdy MX-5.

Mazda MX-5: Cabrio na cały rok - koniec testu
Mazda pokonała testowy dystans 50 tysięcy kilometrów. I to bez skazy, chyba że uwzględnimy rysy, których sporo pojawiło się na nisko zawieszonym nadwoziu.

Mazda MX-5: Już prawie
Nasza testowa Mazda ma już na "budziku" prawie 50 000 km. Wściekło czerwone kabrio oprócz spojrzeń gapiów, przyciągało także uwagę fotoradarów, co kosztowało nas dwa punkty i stówkę. Oprócz kilku usterek, MX-5 nie sprawiała nam większych problemów.

Porównanie sportowych aut
Mocne i tylnonapędowe. Pod względem cenowym z kompletnie różnych bajek, ale pod względem stężenia frajdy z jazdy już bardziej zbliżone, chociaż każdy ma kompletnie inny smak – Chevrolet Camaro, Hyundai Genesis, Mazda MX-5 i Nissan 370Z Nismo.

Mazda MX-5: Open Air - początek testu
Kolejna „azjatka” w redakcyjnej stajni – do Cee’da i Yarisa dołącza Mazda MX-5. Sprawdzimy, czy kabriolet nadaje się do intensywnej eksploatacji w naszym klimacie.

Mazda MX-5, Toyota GT86, VW Golf GTI
Hormon radości dla każdego. Niby służą do tego samego - mają dawać maksymalną radochę z jazdy, ale każdy robi to w inny sposób. MX-5, GTI i GT86 - sprawdzamy, który z nich to „debeściak".

Citroën DS3, Hyundai Veloster, Mazda MX-5 Roadster-Coupé – real jak sen
Nie musisz mieć praktycznego, nudnego auta jak, takiego jak wszyscy sąsiedzi. Oto test trzech aut, których nie spotkasz codziennie na ulicy.

650i, 500C, Wrangler, MX-5, SLK, Eos – hula wiatr
Kosztują od 73 tys. zł do ponad 450 tys. zł, a mogą kosztować jeszcze więcej. Łączą je przydatność na prawie każdą okazję i - na zawołanie - brak dachu nad głową. Kabriolety dają mnóstwo frajdy!
- WYDARZENIA Pandemia zmniejszyła ruch o 19 procent
- PIERWSZA JAZDA Dacia Sandero Stepway: Niczego nie poświęcasz - TEST
- WYDARZENIA Rajd Dakar 2021 – wyniki końcowe. Świetny występ ekipy ORLEN Team
- WYDARZENIA Nowy Nissan Qashqai – hybryda zamiast diesla
- SERWIS Odpalanie z kabli. Jak uruchomić silnik na mrozie?
REKLAMA