
Nissan Pulsar
Nissan Pulsar to następca kompaktowego sedana - Tiidy, a wcześniej Nissana Sunny, Almery, czy Sentry. Nazewnictwo Nissana jest bardzo skomplikowane, bowiem Pulsar, na amerykańskim i japońskim rynku występuje jako europejska Almera. Najnowszy Nissan Pulsar z sedana przekształcił się w hatchbacka, najmocniejszy silnik jaki może pracować pod maską Pulsara do 1,6DIG-T o mocy 190 KM. Na paryskim salonie samochodowym Nissan zaprezentował koncepcyjny sportowy model Pulsar Nismo ze sportowym zawieszeniem, hamulcami i pakietem stylistycznym.Testy samochodów Nissan Pulsar

Używany Nissan Pulsar (2014-2018) - Proszę się rozsiąść
Choć Nissan Pulsar nie odniósł dużego sukcesu, okazał się równie dobry jak kompakty innych producentów, a rozmiarami kabiny nawet przewyższa konkurentów.

Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190 KM - test długodystansowy na 50 000 km
Nissan Pulsar ma przestronne wnętrze, niezłe wyposażenie, oszczędne silniki i nie wygląda źle, a mimo to nie potrafi przebić się do grona bestsellerów. Mamy pół roku, by ocenić czy Pulsarowi czegoś brakuje, czy po prostu brak mu tylko rynkowego szczęścia.

Test: Nissan Pulsar, Honda Civic, Opel Astra, Peugeot 308
Nissan po kilkuletniej przerwie w segmencie kompaktów zaprezentował swoje najnowsze dziecko, czyli model Pulsar. W naszym teście sprawdzamy czy ma szansę podbić rynek w starciu z konkurencją: Hondą Civic, Oplem Astra i Peugeotem 308.
Wiadomości dotyczące modelu Nissan Pulsar

Volkswagen i Nissan wyprodukowali po 150 mln aut
W ostatnich dniach zarówno Volkswagen, jak i Nissan, poinformowały o wyprodukowaniu łącznie po 150 mln samochodów.

Nissan Pulsar dostaje nowy silnik
Nissan Pulsar miał być wielkim powrotem tego producenta do segmentu kompaktów. Nie ma jednak szału i sukcesu jaki towarzyszy choćby Juke'owi. Może sytuację uratuje nowy silnik w palecie?

Celerio, Pulsar, Tesla, BMW 2 Active Tourer - kolejni rozbitkowie Euro NCAP
Po Fabii, spece z Euro NCAP rozbili jeszcze cztery auta. Tym razem "na żyletki" poszły Suzuki Celerio, Nissan Pulsar, Tesla S i BMW 2 Active Tourer. Wyniki przewidywalne.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń