
Peugeot 508
Peugeot 508 to duży, rodzinny samochód w nadwoziu sedan lub kombi. Został zbudowany na płycie Citroena C5 i w 2010 roku zastąpił model 407. Do modelu 508 w 2011 roku dołączyła uterenowiona wersja 508 RXH w nadwoziu kombi. Charakteryzuje się wyższym zawieszeniem i plastikowymi nadkolami. W Peugeocie 508 dostępna jest wersja Hybrid4, czyli hybryda z silnikiem diesla.Opinia eksperta
Za niski poziom hałasu w kabinie i wyposażenie godne auta klasy wyższej średniej „508” należy się piątka z plusem. Za wystarczająco dynamicznego i megaoszczędnego diesla – też. Długość nadwozia i rozstaw osi powinny owocować znacznie przestronniejszym wnętrzem z tyłu i większym bagażnikiem.
Maciej Ziemek
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Peugeot 508

Używany Peugeot 508 (2010-2018): trwały jak Passat
Atrakcyjnie stylizowany model ma obszerniejsze wnętrze i dużo pojemniejszy bagażnik niż jego poprzednik 407. Peugeot 508 zapewnia wysoki komfort podróży.

Mini Clubman JCW, Cupra Formentor VZ, Peugeot 508 PSE i BMW M240i: TEST
Samochody o sportowych osiągach wcale nie muszą być egzotycznymi coupé z centralnie umieszczonym silnikiem. Oto bardzo szybkie auta, które znakomicie sprawdzą się na co dzień: Mini Clubman JCW, Cupra Formentor VZ, Peugeot 508 PSE oraz BMW M240i.

Peugeot 508 PSE: Nie dla taksówkarza - TEST
Peugeot słynie z tworzenia szybkich wersji swoich modeli. W ostatnich latach skupiał się na hot-hatchach, więc mocnej limuzyny nie prezentował od kilku dekad, ale oto ona – 508 Peugeot Sport Engineered, 360-konna hybryda z trzema silnikami i napędem na cztery koła.
Wiadomości dotyczące modelu Peugeot 508

Najtańsze 7-osobowe auta na rynku – przegląd
Niewiele aut osobowych obecnie oferowanych potrafi zabrać na pokład 7 osób. Dziś najczęściej siedem miejsc mają SUV-y, choć w większości wypadków za dwa dodatkowe fotele trzeba zapłacić ekstra.

508 Peugeot Sport Engineered - polski cennik
Peugeot 508 Sport Engineered, czy raczej 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), wchodzi do sprzedaży w Polsce. Ile kosztuje ten 360-konny sedan, a ile jego wersja kombi?

Peugeot 508 PSE – bardzo sportowa hybryda
Peugeot 508 Sport Engineered, czy raczej 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), przyjął wreszcie ostateczny kształt. Wiemy już niemal wszystko o nowym sportowym modelu Peugeota.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń