
Subaru Forester
Subaru ForesterOceny
Opinia eksperta

Dobra propozycja dla „tata wariata”, któremu nie przeszkadza SUV-owata pozycja za kierownicą. Potrafi wiele zarówno na asfalcie, jak i podczas jazdy poza ubitą drogą. Dojedzie gdzie chcesz, niezależnie od podłoża i warunków pogodowych. Jego największą wadą jest paliwożerny silnik. Ale jeśli Tobie to nie przeszkadza – bierz, będziesz zadowolony!
Adam Majcherek
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Subaru Forester

Subaru Forester: Zawsze czujny - TEST
Z okazji 25. rocznicy powstania Forestera Subaru zafundowało aktualnemu modelowi lifting. Zmieniono reflektory i osłonę chłodnicy, pojawiło się również nowe oprogramowanie systemów asystujących kierowcy.

Subaru Forester e-Boxer: Podglądacz - TEST
Odświeżone z okazji 25. urodzin Subaru Forester chwali się liftingiem twarzy, lepiej dogaduje się z kierowcą, naturalniej zachowuje się terenie i skuteczniej chroni pasażerów w miejskiej dżungli. Jednak nie wszystkie systemy japońskiego SUV-a sprawdzają się na polskich drogach.

Subaru Forester e-Boxer: Własną drogą | TEST
Forester z wiekiem stał się dojrzalszy, szlachetniejszy i wygodniejszy, ale też, co może wydawać się niemożliwe, jeszcze bardziej uniwersalny. W teście – Subaru Forester z hybrydowym napędem e-Boxer.
Wiadomości dotyczące modelu Subaru Forester

Subaru Forester po face liftingu. Co się zmieniło?
Odświeżony Subaru Forester piątej generacji debiutuje w 25. rocznicę swojej premiery. Z zewnątrz zmienił się niewiele, ale zyskał ulepszone systemy X-Mode i EyeSight oraz funkcję sterowania gestami.

Gratulujemy zwycięzcy konkursu Best Cars!
Subaru Forester, nagroda główna w 27 edycji konkursu Best Cars została przekazana naszemu czytelnikowi.
-5cebb6946cfc14e1e5601af3aee9e533.jpg)
Subaru Forester ts - prawie STI
Dwa lata temu Subaru zaprezentowało Forestera w wersji ts, jednak ten, kto chciał go kupić, albo się spóźnił, albo nawet nie wiedział, że taka wersja jest, bowiem powstało ich tylko 300. Teraz auto powraca, w jeszcze lepszym wydaniu.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń