
Suzuki SX4
Suzuki SX4 to kompaktowy crossover zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Powstał przy współpracy z Fiatem i ma brata bliźniaka - Fiata Sedici. Zaprezentowano go w 2006 roku w Paryżu, a rok później w Nowym Jorku zadebiutowała odmiana sedan. W 2013 roku pojawił się następca Suzuki SX4 S-Cross. Jest znacznie większy od poprzednika. Długość nadwozia zwiększono o 17 cm, a rozstaw osi - o 10 cm. Dziś w ofercie sprzedaży występują obie generacje. Suzuki SX4 I występuje pod nazwą Classic.Oceny
Opinia eksperta

Ktoś w Suzuki chyba nie do końca przemyślał temat nazwy modelu. Klienci, którzy mają/znają SX4 i cenią poprzedni model za jego niewielkie rozmiary i zdolności terenowe rozczarują się, znajdując w salonie auto o rozmiar większe. Pozostali, którzy Suzuki SX4 zawsze utożsamiali z maluchem, pewnie nawet nie wejdą do salonu i póki nie zobaczą nowego modelu na ulicy nawet się nim nie zainteresują. Wydaje nam się, że lepiej byłoby, gdyby nowe Suzuki SX4 nazywało się po prostu S-Cross.
redaktor "auto motor i sport"
Testy samochodów Suzuki SX4

Test kompaktów – Hyundaia, Nissana, Skody i Suzuki
Crossovery są tak samo dynamiczne jak kompakty, tyle samo palą, a wyglądają bardziej atrakcyjnie i w efekcie często lepiej się sprzedają. Test popularnych kompaktów – Hyundaia ix35, Nissana Qashqaia, Skody Yeti i Suzuki SX4 S-Crossa.

Suzuki SX4 S-Cross: Mały? Chyba ty!
Nowe Suzuki SX4 S-Cross odmłodniało, wyładniało i teraz nie bardzo mu w głowie zabawy w błocie. Lepiej czuje się na asfalcie niż w lesie.

Chevrolet Trax i Suzuki SX4 S-Cross: Krzyżowanie gatunków
Kompakty są wciąż najpopularniejsze na rynku, ale ich pozycji coraz bardziej zagrażają crossovery. Bierzemy pod lupę dwa z nich: Chevroleta Traxa i Suzuki SX4 S-Cross i sprawdzamy, który jest lepszy.
Wiadomości dotyczące modelu Suzuki SX4

Suzuki SX4 Classic: promocja na jesień
Poprzednia generacja modelu SX4 wciąż jest obecna na polskim rynku - pod nazwą Classic jest do kupienia za mniej niż 50 000 złotych!

Ceny nowego Suzuki SX4
Nowa generacja Suzuki SX4 debiutuje w polskich salonach w cenie od 69 900 złotych.

Suzuki SX4: więcej i mniej
Pamiętacie koncept S-Cross? Oto co z niego powstało.
-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń