[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Bentley Bentayga - okablowanie jak dzieło sztuki

Bentley Bentayga to nie tylko najszybszy i najbardziej luksusowy SUV. Prawdopodobnie jest też jednym z najbardziej naszpikowanych elektroniką samochodów na świecie. 

Luksusowy SUV od Bentleya wręcz ocieka liczbą technologii, które zaaplikowano pod jego karoserią. Sama konstrukcja foteli jest mocno skomplikowana. Oprócz możliwości regulacji w kilkudziesięciu kierunkach, są podgrzewane, wentylowane i mają na pokładzie system masażu.

Dołóżmy do tego system audio składający się z 20 głośników, czterostrefowa klimatyzację, lodówkę, czujniki, radary i kamery. Do tego osobno zasilany układem 48V system kontrolujący przechył nadwozia. I wiele, wiele innych. Nad całością czuwa nie mniej jak 90 mikrokomputerów, które odbierają i wysyłają sygnały.

REKLAMA

Przez to cały system okablowania w Bentleyu wygląda jak prawdziwy układ krwionośny. Zdjęcie prezentujące rzut nadwozia robi wrażenie. Proces produkcji takiego samochodu musi być bardzo skomplikowany. Wystarczy wyobrazić sobie, ile rodzajów opcji konfiguracji daje klientom Bentley, a rzadko trafiają się dwa identyczne samochody. Dlatego dla każdego egzemplarza z osobna musi powstać dedykowana sieć okablowania.

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij