[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Silnik VC-T – rewolucja od Infiniti

Infiniti zaprezentuje w Paryżu nową konstrukcję o zmiennym stopniu sprężania. Silnik VC-T to jeden z najbardziej zaawansowanych silników, jaki kiedykolwiek powstał.

Po przeszło dwudziestu latach prac Infiniti zaprezentowało czterocylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem. Konstrukcja o nazwie VC-T (Variable Compression-Turbocharged) będzie prawdziwym przełomem w technologii projektowania jednostek napędowych o spalaniu wewnętrznym.

Największą nowością jest fakt, że konstruktorzy nie są już skrępowani stałym stopniem sprężania. Technologia VC-T pozwala silnikowi w sposób samoczynny podnosić lub obniżać denka tłoka, aby zmienić górne, martwe położenie tłoka. Zmienia to nie tylko skok tłoka i pojemność skokową silnika, ale także stopień sprężania. Ten ostatni może być modyfikowany w sposób płynny w zakresie 8,1:1 – 14,1:1. Przy czym dolna granica zapewnia wysokie, wyczynowe osiągi, a górna maksymalizację wydajności. System sterujący pracą silnika automatycznie dobiera optymalny stopień do potrzeby chwili.

REKLAMA

Technologia VC-T pozwala na obniżenie zużycia paliwa oraz emisji spalin, ale również znacząco redukuje hałas i wibracje. Poza tym konstrukcja zbudowana przez infiniti jest lżejsza i mniejsza niż konkurencyjne silniki o porównywalnych osiągach.

Premiera nowej jednostki już na początku października podczas salonu samochodowego w Paryżu.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 130 478 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij