Modele Mercedes-AMG

Mercedes-AMG GT R

Z najbardziej wymagającego toru wyścigowego na świecie bezpośrednio na drogę: jeszcze nigdy Mercedes-AMG nie przejął tyle rozwiązań technologicznych ze sportu motorowego do seryjnego samochodu, jak w nowym Mercedes-AMG GT R. Łączy on dynamikę jazdy naszego wyścigowego Mercedes-AMG GT 3 z codzienną użytecznością Mercedes-AMG GT. 4,0-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG w AMG GT R osiąga moc 430 kW (585 KM). Maksymalny moment obrotowy wynosi 700 Nm i jest dostępny w zakresie od 1900 do 5500 obr/min.

Konstruktorzy AMG gruntownie zmodernizowali też 7-stopniową dwusprzęgłową skrzynię czyniąc ją jeszcze bardziej przystosowaną do warunków wyścigowych.

Dane techniczne

  • Silnik: 4.0 L V8 bi-turbo AMG
  • Pojemność skokowa: 3982 ccm
  • Moc: 430 kW (585 KM)
  • Moment obrotowy: 700 Nm przy 1900-5500 obr./min.
  • Masa samochodu: 1555 kg
  • Prędkość maksymalna: 318 km/h

Mercedes-AMG GT S

Pierwszy pojazd Mercedesa był samochodem wyścigowym. Jego najnowszy potomek — Mercedes-AMG GT S — kontynuuje to historyczne dziedzictwo i debiutuje w nowej dla marki AMG klasie aut sportowych. To drugi model opracowany w całości przez inżynierów z Affalterbach. Jego koncepcja, z aluminiowym nadwoziem, umieszczonym z przodu, cofniętym w stronę kabiny silnikiem AMG V8 biturbo o mocy 522 KM, skrzynią biegów przy tylnej osi (układ transaxle) oraz aluminiowym nadwoziem, zapewnia fascynującą dynamikę.

Mercedes-AMG GT S łączy prawdziwie torowe emocje z wygodą na co dzień i wydajnością, która wyznacza nowe standardy w segmencie aut sportowych.

Dane techniczne

  • Silnik: 4.0 L V8 bi-turbo AMG
  • Pojemność skokowa: 3982 ccm
  • Moc: 384 kW (522 KM)
  • Moment obrotowy: 670 Nm przy 1800-5000 obr./min.
  • Masa samochodu: 1645 kg
  • Prędkość maksymalna: 310 km/h

Mercedes-AMG E 63 S

Mercedes-AMG wciąż konsekwentnie stawia na osiągi, dynamikę i wydajność. Nowy Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ prezentuje mocniejszy wizerunek od wszystkich swoich poprzedników. Napędza go silnik AMG M177 w nowej klasie mocy. Ten 4-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG osiąga w modelu S 450 kW (612 KM) i moment obrotowy 850 Nm.

Pomimo imponujących osiągów model AMG E 63 S tworzy nowe wzorce w dziedzinie wydajności i zużycia paliwa — w ten sposób zdobywając pole position w segmencie wyczynowych limuzyn.

Dane techniczne

  • Silnik: 4.0 L V8 bi-turbo AMG
  • Pojemność skokowa: 3982 ccm
  • Moc: 450 kW (612 KM)
  • Moment obrotowy: 850 Nm przy 2500-4500 obr./min.
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Mercedes-AMG E 43

Nowy Mercedes-AMG E 43 4MATIC oferuje zachwycającą dynamikę jazdy połączoną z nowoczesną wydajnością. Doładowanie bi-turbo, zapożyczenia ze sportu motorowego i charakterystyczny design AMG sygnalizują klientom już od pierwszego spojrzenia, że również nowa Klasa E marki AMG gwarantuje czyste osiągi w połączeniu z najnowszą techniką i dużymi emocjami.

Dane techniczne

  • Silnik: 3.0 V6 bi-turbo
  • Pojemność skokowa: 2996 ccm
  • Moc: 295 kW (401 KM)
  • Moment obrotowy: 520 Nm przy 2500-5000 obr./min.
  • Masa samochodu: 1840 kg
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Mercedes-AMG C 63 S

Nowy Mercedes-AMG C 63 S Coupé kontynuuje tradycję dynamicznej wersji Klasy C, którą w poprzednim typoszeregu rozpoczął Mercedes-AMG C 63 Coupé. Poszerzone nadkola, szerszy rozstaw kół i większe koła nadają Coupé muskularną prezencję, a jednocześnie zapewniają warunki dla osiągania wysokich przyspieszeń poprzecznych i wzdłużnych. AMG C 63 S Coupé napędza 4-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 375 kW (510 KM), skonstruowany przez inżynierów Mercedes-AMG. W Affalterbach zaprojektowano również wyrafinowane zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, specjalnie zestrojony system wyboru profilu jazdy AMG DYNAMIC SELECT, tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu oraz aktywne poduszki silnika.

Dane techniczne

  • Silnik: 4.0 L V8 bi-turbo AMG
  • Pojemność skokowa: 3982 ccm
  • Moc: 375 kW (510 KM)
  • Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
  • Masa samochodu: 1800 kg
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Mercedes-AMG C 43

Charakterystyczna stylizacja AMG już od pierwszego spojrzenia wyraźnie sygnalizuje przynależność auta do rodziny modeli Mercedes-AMG. Zastosowany 3,0-litrowy silnik V6 bi-turbo zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,9 s, co dowodzi sportowego temperamentu modelu Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Dzięki doskonałemu przebiegowi momentu obrotowego nowy model sportowy AMG jest żwawy i dynamiczny. Napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC z charakterystycznym dla AMG rozdziałem siły napędowej w 33 procentach na oś przednią i 67 procentach na oś tylną zapewnia doskonałą trakcję podczas przyspieszania. O skuteczne wytracanie prędkości dba sportowy układ hamulcowy z powiększonymi i perforowanymi przednimi tarczami hamulcowymi. Automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS odpowiada za krótkie czasy przełączania biegów.

Dane techniczne

  • Silnik: 3.0 V6 bi-turbo
  • Pojemność skokowa: 2996 ccm
  • Moc: 270 kW (367 KM)
  • Moment obrotowy: 520 Nm przy 2000-4200 obr./min.
  • Masa samochodu: 1735 kg
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Mercedes-AMG CLA 45

2-litrowa jednostka AMG z turbodoładowaniem o mocy 381 KM to wciąż najmocniejszy na świecie seryjnie produkowany silnik 4-cylindrowy. Inne rozwiązania techniczne AMG przenoszą tę moc na koła, zapewniając imponujące osiągi ‒ Mercedes-AMG CLA 45 przyspiesza od 0 do 100 km/h jedynie w 4,2 sekundy! Perfekcyjne współdziałanie innowacyjnych rozwiązań technicznych ‒ napęd na cztery koła 4MATIC, 3-stopniowy elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP® i 7-stopniowa sportowa skrzynia biegów DCT SPEEDSHIFT AMG ‒ dopełnia koncepcję samochodu o sportowej charakterystyce. Model ten robi wrażenie nie tylko nadzwyczajnymi osiągami, ale też emocjonującą stylizacją. Ekspresyjno-awangardowe kształty auta z wydłużoną linią dachu, drzwiami bez ram i wyrazistym tyłem podkreślają sportowo-dynamiczny design AMG.

Dane techniczne

  • Silnik: 2.0 turbo AMG
  • Pojemność skokowa: 1991 ccmm
  • Moc: 280 kW (381 KM)
  • Moment obrotowy: 475 Nm przy 2250-5000 obr./min.
  • Masa samochodu: 1585 kg
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Pozostałe modele AMG

Mercedesy-AMG to rodzina wyjątkowych pojazdów o najwyższych osiągach – sportowych limuzyn, coupé, kabrioletów, roadsterów i SUV-ów, które spełniają wszystkie, nawet najbardziej wyszukane wymagania klientów.

Modele tej marki rzucają wyzwanie prawom fizyki. Gwarantują kierowcom zachwycające wrażenia z jazdy, niezależnie od drogi, po której jadą. Pełnokrwiste auta sportowe, samochody wyczynowe, limuzyny, kombi, SUV-y, coupé i roadstery łączą sportowe wrażenia z jazdy z najwyższym komfortem. Niezależnie od tego, którą wersję sobie upatrzysz ‒ Mercedes-AMG jest zawsze hołdem składanym drodze. Jednocześnie w każdej sytuacji i każdym detalem ujawnia, gdzie są korzenie marki AMG – na torach wyścigowych całego świata. Taki jest świat Driving Performance.