[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Jeep Compass – klasa sama dla siebie

W odróżnieniu od konkurentów Jeep poszedł własną drogą i swojego najnowszego kompaktowego SUV-a nie pozbawił systemów umożliwiających pokonywanie terenu.

Jeep Compass Jeep Compass

Ponad 70-letnia tradycja zobowiązuje, więc Jeep musi pozostać Jeepem. To oznacza, że musi być także zdolny do jazdy poza utwardzonymi drogami. Rzecz jasna nie każda jego wersja, bo dziś chętnych do zjeżdżania SUV-em poza asfalt można policzyć na palcach jednej ręki. Dla tych niechętnych, którym wystarczy świadomość jazdy SUV-em, Jeep przygotował przednionapędowe wersje Compassa z najsłabszymi silnikami benzynowymi (140 KM) i wysokoprężnymi (120 KM).

BP

REKLAMA

REKLAMA

Jeep Compass Jeep Compass

Dla pozostałych są wersje czteronapędowe. Wśród nich wisienka na torcie, czyli Trailhawk. To najbardziej bezkompromisowy Compass, który poradzi sobie w trudniejszym terenie. Trailhawk jest seryjnie wyposażony w system napędu Jeep Active Drive Low z biegiem pełzającym, który pełni rolę reduktora. Dodatkowo ma seryjne osłony silnika i elementów podwozia, podwyższony o 25 mm (do 216 mm) prześwit oraz 17-calowe obręcze kół z oponami z bieżnikiem poprawiającym przyczepność na luźnym podłożu.

REKLAMA

Jeep Compass Jeep Compass

System kontroli trakcji Selec-Terrain oprócz standardowych ustawień do jazdy po szosie, śniegu, piasku i błocie uzupełniono o tryb jazdy po terenie skalistym. Jazda tą wersją Compassa poza utwardzonymi szlakami okazuje się dziecinnie łatwa. Dzięki sporemu momentowi obrotowemu najmocniejszego diesla (tylko taki trafia pod maskę Trailhawka) auto bez problemów radzi sobie z podjazdami. Podczas zjazdu po stromej pochyłości można asekurować się, seryjnym w tej wersji, układem kontroli prędkości.

REKLAMA

REKLAMA

Jeep Compass Jeep Compass

Umiejętności terenowe, muskularna sylwetka, tradycyjna osłona chłodnicy składająca się z siedmiu charakterystycznych szczelin i linia nadkoli przypominająca trapez nie pozostawiają wątpliwości, jakiej marki jest to samochód. Compass to Jeep, jak się patrzy! 

REKLAMA

Jeep Compass Jeep Compass

Na centralnym wyświetlaczu można znaleźć wszystkie informacje potrzebne podczas jazdy offroadowej, m.in. o trybie pracy napędu 4x4.

REKLAMA

REKLAMA

Pomocnik do jazdy w terenie pod ręką. Poręcznym pokrętłem ustawia się tryby jazdy, włącza napęd 4x4 i reduktor.

REKLAMA

Jeep Compass Jeep Compass

7- lub 8,4-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego Uconnect przejęto z samochodów siostrzanej marki Fiat.

REKLAMA

REKLAMA

Dane producenta Jeep Compass TRAILHAWK
Cena 161 900 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika turbodiesel, R4
Pojemność skokowa 1956 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
170 KM
3750/min
Maksymalny moment obrotowy
przy obrotach
380 Nm
1750/min
Rodzaj napędu na cztery koła; 9-bieg. przekł. automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 5,7 l/100 km
Emisja CO2 148 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowy, 5-miejscowy SUV, długość x szerokość x wysokość 4394 x 1819 x 1648 mm, roz- staw osi 2636 mm, masa własna 1615 kg, pojemność bagażnika 410 l, pojemność zbiornika paliwa 60 l.
Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 146 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij