Tworzą zespół z kanałami obejściowymi spalin i powietrza mniejszej turbosprężarki, wyposażonymi w przepustnice. Od niskich obrotów powietrze spręża ta mniejsza. Gdy wzrosną, przepustnica częściowo otwiera kanał obejściowy kierujący spaliny również na większą turbinę; powietrze sprężone przez nią jest kierowane do małej sprężarki, gdzie jest dodatkowo sprężane. Od średnich obrotów pracuje tylko duża turbosprężarka - "baypassy" spalin i powietrza otwarte, powietrze z niej kierowane jest do intercoolera. Przy nadmiernych obrotach otwiera się kanał upustowy spalin dużej turbiny.
DANE TECHNICZNE MERCEDES C 250 CDI BlueEFFICIENCY
DANE TECHNICZNE MERCEDES C 250 CDI BlueEFFICIENCY | |
---|---|
Cena | 147 600 zł |
Konkurenci | BMW 3, Audi A4 |
Silnik | wysokoprężny, R4, 2.2 |
Moc/przy obrotach | 204 KM/4200 obr/min |
0-100 km/h | 7,0 s |
Prędkość maksymalna | 250 km/h |
Zużycie paliwa | 5,2 l/100 km |
Emisja CO2 | 138 g/km |
Silnik | pojemność 2143 cm3, 500 Nm od 1600 do 1800 obr/min, skrzynia biegów 6M, napęd na tylne koła. |
Nadwozie | 4 drzwiowy, 5-miejscowy sedan, dł. x szer. x wys. 4581 x 1770 x 1444 mm, rozstaw osi 2760 mm, masa własna 1645 kg, pojemność bagażnika 475 l. |
Tekst: Bogdan Czajkowski
Komentarze
~adamos.1982, 2009-02-19 14:24:56
auto motor i sport, 2009-01-26 09:29:13
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?