[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.8
BP BP

Mercedes klasy C – Jest nowocześniej

DWIE SPRĘŻARKI

Mercedes klasy C Seryjnie 16-calowe obręcze kół (na zdjęciu - 17").

Tworzą zespół z kanałami obejściowymi spalin i powietrza mniejszej turbosprężarki, wyposażonymi w przepustnice. Od niskich obrotów powietrze spręża ta mniejsza. Gdy wzrosną, przepustnica częściowo otwiera kanał obejściowy kierujący spaliny również na większą turbinę; powietrze sprężone przez nią jest kierowane do małej sprężarki, gdzie jest dodatkowo sprężane. Od średnich obrotów pracuje tylko duża turbosprężarka - "baypassy" spalin i powietrza otwarte, powietrze z niej kierowane jest do intercoolera. Przy nadmiernych obrotach otwiera się kanał upustowy spalin dużej turbiny.

DANE TECHNICZNE MERCEDES C 250 CDI BlueEFFICIENCY

DANE TECHNICZNE MERCEDES C 250 CDI BlueEFFICIENCY
Cena 147 600 zł
KonkurenciBMW 3, Audi A4
Silnikwysokoprężny, R4, 2.2
Moc/przy obrotach204 KM/4200 obr/min
0-100 km/h7,0 s
Prędkość maksymalna250 km/h
Zużycie paliwa5,2 l/100 km
Emisja CO2138 g/km
Silnikpojemność 2143 cm3, 500 Nm od 1600 do 1800 obr/min, skrzynia biegów 6M, napęd na tylne koła.
Nadwozie4 drzwiowy, 5-miejscowy sedan, dł. x szer. x wys. 4581 x 1770 x 1444 mm, rozstaw osi 2760 mm, masa własna 1645 kg, pojemność bagażnika 475 l.



Tekst: Bogdan Czajkowski

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij