[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mitsubishi Eclipse Cross - raport z jazdy

Mitsubishi Eclipse Cross z benzynowym silnikiem 1.5 turbo, 6-biegową mechaniczną przekładnią i napędem na przednie koła to nienarzucający się kompan do dalszych podróży.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross

Wielki i ciężki – to pierwsze, co przychodzi na myśl po zajęciu miejsca za kierownicą Eclipse Crossa. Ale SUV Mitsubishi ma tę dobrą cechę, że swoje niewielkie wady szybko rekompensuje zaletami. Mimo swojej masy i wielkości okazuje się więc bardzo zwrotny na drodze, zawracanie na wąskiej ulicy nie jest problemem, a mocne wspomaganie układu kierowniczego pozwala podczas tego manewru kręcić kierownicą jednym palcem.

BP

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross

Nie inaczej jest z rozplanowaniem wnętrza – mały bagażnik Japończycy wynagradzają obszerną kabiną. Pasażerowie siedzący z tyłu mogą przesuwać oddzielnie siedziska kanapy i regulować kąt pochylenia oparć – to bardzo praktyczna rzecz, zwłaszcza gdy podróż ma być długa. Z kolei marną widoczność do tyłu Eclipse rekompensuje kierowcy praktycznymi, wielkimi lusterkami zewnętrznymi. Że mogą być przeszkodą np. w wąskim garażu? Nie będą, bo składają się automatycznie. Siedzi się w SUV-ie Mitsubishi bardzo wysoko – i z przodu, i z tyłu – ale to akurat dla miłośników tego rodzaju samochodów będzie zaletą.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross

Benzynowy silnik o mocy 163 KM, któremu do towarzystwa dobrano 6-biegową mechaniczną skrzynię biegów czyni z Eclipse’a wygodne auto na dalekie trasy. Krótka dźwignia umieszczona dogodnie w zasięgu ręki precyzyjnie trafia w kolejne przełożenia, a duży zakres użytecznych obrotów silnika sprawia, że nie trzeba sięgać do niej zbyt często.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross

Na 250-kilometrowej trasie wiodącej drogami zachodniej Polski Eclipse Cross zużył przeciętnie 8,4 l/100 km, przy czym liczący 100 km odcinek autostradowy, na którym poruszał się z prędkością ok. 140 km/h kosztował nas 10,2 l/100 km. Obydwa wyniki są przeciętne – przyzwoite, ale nie wybitne. Dla oszczędnych Mitsubishi przygotowało tryb Eco, który włącza się przyciskiem na środkowej konsoli. Naszą trasę 250 km w drodze powrotnej przejechaliśmy korzystając właśnie z tego trybu. Wynik? Zużycie 8,4 l/100 km, czyli takie, jak przy zwykłej jeździe. Kto naprawdę chce oszczędzać benzynę, musi więc ostrożniej obchodzić się z gazem, nie wystarczy włączyć zielony przycisk.

Surowość i szarość wnętrza Eclipse rekompensuje bogatym wyposażeniem wersji Intense za 112 990 zł. Także ono sprawia, że auto spełnia wszelkie wymagania stawiane SUV-om.

Dane producenta Mitsubishi Eclipse Cross
Cena 112 990 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika benzynowy, R4 turbo
Pojemność skokowa 1449 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
163 KM
5500/min
Maksymalny moment obrotowy
w zakresie obrotów
250Nm
1800-4500/min
Rodzaj napędu na przednie koła; 6-bieg. przekł. mechaniczna
OSIĄGI
0–100 km/h b.d.
Prędkość maksymalna 205 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 6,6 l/100 km
Emisja CO2 151 g/km
NADWOZIE

5-drzwiowy, 5-miejscowy SUV, długość x szerokość x wysokość 4405 x 1805 x 1685 mm, rozstaw osi 2670 mm, masa własna 1425 kg, pojemność bagażnika 374/1140 l, pojemność zbiornika paliwa 63 l.

Fot. Jacek Hanusz

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij