Z elementów, które w aucie za ponad 150 tys. zł być powinny, a których dotąd w Outlanderze nie było w modelu na sezon 2017 znalazły się aktywny tempomat (którego wielkim plusem jest nieskomplikowana obsługa) oraz zestaw kamer 360o. Żeby jednak cieszyć się z tych dobrodziejstw, trzeba kupić wersję Instyle Navi, która jest dostępna tylko z silnikiem benzynowym, napędem 4x4 i przekładnią bezstopniową. I która kosztuje ponad 150 tys. zł.
Mitsubishi Outlander - solidny średniak
Z bogatszym wyposażeniem i płynniejszą w działaniu skrzynią CVT Outlander bardzo chce udowodnić, że w swojej klasie wciąż ma coś do powiedzenia. Tyle że w porównaniu z konkurentami wciąż ma mniej mocnych argumentów.

REKLAMA
REKLAMA

System multimedialny Outlandera – zważywszy na cenę auta oraz to, co oferują pod tym względem konkurenci – sprawia wrażenie pochodzącego z innej epoki. Raz, że jego grafika (mimo że odświeżona) prawdopodobnie pamięta jeszcze czasy Windowsa 95, dwa, że system zbyt długo się ładuje.
-
WYDARZENIA
Import używanych samochodów najsłabszy od 9 lat
-
WYDARZENIA
Renault 5 Diamant z kierownicą z marmuru
-
WYDARZENIA
Najtańsze auta z rynku wtórnego. TOP 10 modeli do 12 tys. zł
-
WYDARZENIA
Mazda CX-60 z sześciocylindrowym dieslem. Znamy cenę
-
PORADY
Wyjazd samochodem na wakacje - jak się przygotować?
REKLAMA

Eksplorowanie kolejnych poziomów menu wyświetlacza umieszczonego między zegarami jest utrudnione, ponieważ do jego obsługi przewidziano jeden przycisk. Irytują także drobnostki – czujnik zapięcia pasa „krzyczy” nawet wtedy, kiedy włączony jest tylko zapłon, radio wyłącza się w momencie wyłączenia silnika, a klimatyzacja w trybie auto z uporem bardziej chłodzi stopy niż górne części ciała.
REKLAMA
REKLAMA

Ale żeby nie było, że Outlander tylko obrywa – wciąż jest wykończony porządnymi materiałami, ma przestronną kabinę i jest cichy wewnątrz (podczas jazdy ze stałą prędkością).
REKLAMA

Duży plus należy się też za lepsze zaprogramowanie bezstopniowej przekładni, która nieźle udaje zmianę biegów i działa bardzo płynnie przy delikatnie lub średnio delikatnie wciśniętym pedale gazu. 150-konny silnik ożywa powyżej 4000 obr/min, ale do abstynentów nie należy – średnio wypija około 10 l/100 km.
REKLAMA
REKLAMA

Bezstopniowa przekładnia symuluje zmiany siedmiu wirtualnych przełożeń. Najpłynniej pracuje w mieście
REKLAMA

Nazwa modelu znalazła się na masce samochodu – jak w Land Roverze Discovery
REKLAMA
REKLAMA

Cztery kamery (w tym dwie dające widok z lotu ptaka – to nowość) ułatwiają parkowanie, ale jakość obrazu powinna być lepsza
REKLAMA
Dane producenta | Mitsubishi Outlander 2.0 INSTYLE NAVI |
Cena | 155 990 zł |
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU | |
Rodzaj silnika | benzynowy, R4 |
Pojemność skokowa | 1998 cm3 |
Moc maksymalna przy obrotach |
150 KM 6000/min |
Maksymalny moment obrotowy przy obrotach |
195 Nm 4200/min |
Rodzaj napędu | na cztery koła; przekładnia. bezstopniowa |
OSIĄGI | |
0–100 km/h | 12,4 s |
Prędkość maksymalna | 190 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA | |
Średnie | 6,4 l/100 km |
Emisja CO2 | 149 g/km |
NADWOZIE | |
5-drzwiowy, 7-miejscowy SUV, długość x szerokość x wysokość 4695 x 1810 x 1710 mm, rozstaw osi 2670 mm, masa własna 1525 kg, ładowność 645 kg, pojemność bagażnika 124/490/1596 l, pojemność zbiornika paliwa 60 l. |
REKLAMA