W otoczeniu najświetniejszych rzymskich zabytków nowe Bravo magnetyzowało przechodniów (i kierowców) przyciągając ich spojrzenia. Przejeżdżające obok samochody przyhamowywały, bo ich pasażerowie (nierzadko drogich aut) chcieli dokładnie obejrzeć nieznany, o nienagannej linii i proporcjach model.
Mocny, nawiązujący do sportowych aut z Italii przód, długa pokrywa silnika, zwężająca się linia okien pod opadającym dachem oraz zderzak tylny zakończony wnęką przypominającą dyfuzor - pięciodrzwiowy hatchback z powodzeniem udaje sportowe coupé. W podobnym stylu wykonane jest wnętrze. Okrągłe zegary w długich tubach skierowanych na kierowcę, krótka dźwignia zmiany biegów i ryflowane tworzywo tablicy o wyglądzie karbonu (niedostępne jedynie w najtańszej wersji) podkreślają sportowy styl. Wnętrze wykonane jest z wysokiej jakości materiałów; i chociaż jego elementy mogłyby być nieco lepiej spasowane, zapewnia dobrą ergonomię oraz skutecznie izoluje od odgłosów pracy silnika i szumów powietrza. Fotel kierowcy, nieźle wyprofilowany, choć o zbyt krótkim siedzisku, oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica pozwalają zająć prawidłową pozycję.
Auto jest wysokie, ale jego proporcje doskonale to tuszują. Dzięki temu wokół głowy przestrzeni nie brakuje. Gorzej z miejscem na nogi dla pasażerów kanapy, gdy z przodu zasiądą wysokie osoby.-Sytuację mogłaby poprawić stosowana w Stilo przesuwana kanapa. Pomimo że auto jest dłuższe o około 8 cm od poprzednika, ma o 10 litrów mniejszy bagażnik (400 l). Pewnym utrudnieniem przy jego załadunku może być wysoko przebiegająca dolna krawędź. Pod podłogą bagaż- nika znalazło się miejsce na coraz rzadziej spotykane koło zapasowe. W wyposażeniu znajdziemy wszystko, co jest typowe dla kompaktów, a także m.in. dwustrefową klimatyzację czy zmodyfikowane fiatowskie systemy multimedialne Blue&Me lub CONNECT Nav Plus. W pierwszym z nich poprzez złącze USB i pen drive'a z zapisanymi w pamięci mapami, równie ż uzyskujemy nawigację GSM. Bezpieczeństwo zapewniają - do 7 poduszek gazowych (w tym dwustopniowa kierowcy) i system przeciwpożarowy FPS.
Do budowy Bravo wykorzystano płyt ę podłogową i zawieszenia Stilo (przód McPherson, tył belka skrętna). Podwozie zestrojone jest dość sztywno, sprawnie niweluje nierówności i choć brakuje mu nieco sprężystości, zapewnia pasażerom wystarczający komfort. Progresywny układ kierowniczy, z typowym dla Fiatów elektrycznym wspomaganiem z funkcją city, daje dobre prowadzenie w zakrę- tach, mimo że jego precyzja nie jest najwy ższej próby.
Komentarze
~Ja, 2008-03-23 20:03:05
auto motor i sport, 2007-11-27 13:42:48
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?