Avenger trafia - to wyświechtane stwierdzenie, ale tak jest - w jedną z najbardziej konkurencyjnych klas europejskiego rynku. Nikt nie ma tu łatwego życia, a już na pewno nie modele o słabszej renomie. Zapytajcie Cadillaca BLS.
Pewne jest, że Avenger będzie się wyróżniał. Wielki zderzak, duże reflektory, długa pokrywa silnika, poszerzone błotniki i błyszczące obręcze kół - oto samochód, który woła o uwagę ulicy. Do pary Dodge otrzymuje Peugeota 407, który wartości estetyczne stawia ponad praktycznymi. Z awangardowym wyglądem - wielkim wlotem powietrza w zderzaku ∫ la coś dwa razy niższego i kilka razy szybszego - idzie w parze wnętrze, które z tyłu jest ciasne oraz bagażnik o śmiesznie małej pojemności 407 l.
Pod względem dynamiki jazdy Dodge jest bez kompleksów. Podczas pomiarów elastyczności "407" i Avenger wymieniali się lepszymi wynikami - w zależności od tego, na którym biegu był dokonywany pomiar. W zestawieniu ze zrelaksowaną naturą Peugeota, którego świetnie wyciszony silnik reaguje na gaz z lekkim opóźnieniem, Dodge okazał się nieco bardziej zrywny. Ciekawe, że na przykład do setki Avengerowi bez problemu udało się uzyskać lepszy wynik niż napędzanemu tym samym silnikiem, mniejszemu i lżejszemu Calibrowi.
Komentarze
~Globy, 2008-01-19 00:25:09
~A to opis wasz na temat silnika , 2008-01-18 14:22:25
~Cez, 2008-01-18 14:18:32
auto motor i sport, 2008-01-18 10:45:07
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?