Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Renault Talisman 1.6 dCi - na każdy dystans

Im dłużej nim jedziesz, tym bardziej je lubisz. A Renault Talisman na długie trasy nadaje się w sam raz.

Renault Talisman Grandtour Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris

Wysokoprężny silnik 1.6 w tak dużym samochodzie? To ma sens, o czym przekonaliśmy się podczas krótkiego spotkania z Talismanem w wersji Grandtour. Diesel jest dynamiczny, a przy tym oszczędny – przy przepisowej jeździe może przejechać 100 km spalając niewiele ponad 5 litrów.

Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris
TO POLUBISZ TEGO NIE
TABLETOWE MENU
Muśnięciem palca przechodzisz między ekranami, wybierasz, które widgety chcesz mieć pod ręką – wygodnie jak w tablecie.
RADY JAK DLA AMERYKANÓW 
Porady jak ta obok Raczej denerwują, niż dają do myślenia. A trzeba ją obejrzeć po każdym odpaleniu silnika.

 

Dzięki systemowi czterech kół skrętnych 4Control Talisman jest jednym z najzwinniejszych aut w swojej klasie. Gdy korzystając z systemu MultiSense dopasujesz do swoich potrzeb np. szybkość reakcji na wciśnięcie gazu, szybkość zmiany przełożeń i opór układu kierowniczego nie będziesz chciał z Talismana wysiadać.

Szczególnie że podgrzewane i wentylowane przednie fotele pozwalają na zajęcie wygodnej pozycji za kierownicą. Mamy pewne zastrzeżenia do funkcji masażu – bardziej chce zepchnąć kierowcę z fotela, niż go zrelaksować, ale ogólnie kierowca pracuje w komfortowych warunkach. Pasażerowie z tyłu też nie mogą narzekać, dwoje będzie podróżowało luksusowo, troje nie odczuje dyskomfortu.

Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris
Dobór materiałów i ich spasowanie potwierdzają, że Renault jest gotowe na walkę z konkurencją Trójkolorowa tapicerka wygląda świetnie

Talisman ma z tyłu nawet dwa gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych. Wersja kombi imponuje przestrzenią ładunkową. Próg załadunkowy jest niski, bagażnik pomieści pół mieszkania, a jego pokrywa uniesie się, gdy machniesz stopą pod zderzakiem. Niestety, za porządnie wyposażonego Talismana Renault każe sobie sporo zapłacić – co najmniej 153 tysiące złotych.

BP
Dane producenta Renault Talisman 1.6 DCI 160 KM INITIALE PARIS
Cena 152 900 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika turbodiesel, R4
Pojemność skokowa 1598 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
160 KM
4000/min
Maksymalny moment obrotowy
w zakresie obrotów
380 Nm
1750/min
Rodzaj napędu na przednie koła; 6-bieg. przekł. automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/h 9,6 s
Prędkość maksymalna 213 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 4,5 l/100 km
Emisja CO2 117 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi, długość x szerokość x wysokość 4865 x 1868 x 1465 mm, rozstaw osi 2809 mm, masa własna 1540 kg, pojemność bagażnika 572/1681 l, pojemność zbiornika paliwa 47 l.

NASZYM ZDANIEM

Adam Majcherek, redaktor "auto motor i sport"
Francuzi zrobili kawał dobrej roboty. Dosłownie kawał, bo z 4,9 m długości Talisman to kawał samochodu. Wygodnego i praktycznego. Jesteśmy na tak.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 94 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij