[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Seat Tarraco 2.0 TSI: sztuka lekkości | TEST

Pomimo niezwykle licznej i mocnej konkurencji, Seat Tarraco znajduje sposób, żeby się wyróżnić. Raport z jazdy wersją z benzynowym 2.0 TSI o mocy 190 KM.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 125 600 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Zawsze, kiedy mamy okazję spędzić kilka dni z Tarraco stwierdzamy, że pod każdym praktycznym względem spełnia on oczekiwania 90 procent kierowców, nawet tych, którzy uważają, że SUV-y nie są dla nich.

Seat Tarraco 2.0 TSI - jak zachować oryginalność?

Chociaż właściwie wszystko pod skórą ma takie, jak inne modele koncernu, Seat potrafi zachować odrębny styl – ma nadwozie o bardzo zgrabnych proporcjach i nowoczesną deskę rozdzielczą, która tylko w minimalnym stopniu przypomina o pokrewieństwie z modelami VW i Skody. Kabina jest wyjątkowo przestronna zarówno z przodu, jak i w tylnej części, z 700-litrowym bagażnikiem na deser, a w wersji siedmiomiejscowej dostęp do siedzeń trzeciego rzędu jest więcej niż dobry. Wszystko to sprawia, że pomimo iż jest SUV-em, Tarraco tak naprawdę jest współczesnym odpowiednikiem vana.

Wyjątkowo przestronna kabina sprawia, że Tarraco jest  współczesnym odpowiednikiem rodzinnego vana

REKLAMA

Seat Tarraco 2.0 TSI - zapasa osiągów

W dzisiejszych czasach, kiedy dla wielu klientów silniki Diesla nabrały nieprzyjemnego zapachu, wyraźnie wzrosła popularność wersji benzynowych. Jednostka 2.0 TSI o mocy 190 KM (standardowo oferowana z dwusprzęgłową przekładnią i napędem na cztery koła) ma wystarczający moment obrotowy, żeby podczas codziennej jazdy korzystać tylko z niskich obrotów. Daje to przyjemne poczucie jazdy autem z solidnym zapasem osiągów. Seat ma też świetnie zestrojone zawieszenie, które zapewnia coś, co określilibyśmy jako ogólną lekkość prowadzenia – jest precyzyjny, szybki w skręcie i bardzo przyczepny.
Jedyny minus to zużycie paliwa, które nie ma szans równać się z tym z Tarraco z silnikiem wysokoprężnym. Ale też, jak mówią, nie można mieć wszystkiego.

Dane producenta Seat Tarraco 2.0 TSI DSG 4DRIVE EXCELLENCE
Cena 173 900 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika benzynowy, R4 turbo
Pojemność skokowa 1984 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
190 KM
4200-6000/min
Maksymalny moment obrotowy
przy obrotach
320 Nm
1450-4200/min
Rodzaj napędu na cztery koła
Skrzynia biegów 7-biegowa przekł. dwusprzęgłowa
OSIĄGI
0–100 km/h 8,0 s
Prędkość maksymalna 211 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie (WLTP) 9,0-9,3/100 km
Emisja CO2 (WLTP)
204-211 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowy, 5- lub 7-miejscowy SUV, długość x szerokość x wysokość 4735 x 1839 x 1674 mm, rozstaw osi 2790 mm, masa własna 1808 kg, pojemność bagażnika 230/700/1775 l (wersja 7-miejscowa), pojemność zbiornika paliwa 60 l.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Zobacz także:

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA