Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0
BP BP

Test czytelników – Dacia Duster

W kryzysowych czasach łatwiej znaleźć samochód niż klienta na jego zakup. Ale istnieją auta, po które ustawiają się kolejki. Choćby niektóre modele Porsche czy Ferrari. I... Dacia Duster.

 

Na terenie dawnych "demoludów" ludzie nie najmłodszego pokolenia jednoznacznie kojarzą auta pochodzące z rumuńskiej fabryki Dacia jako produkt niedrogi, ale o marnej jakości. Dziś Dacia, wchodząca w skład koncernu Renault, robi auta zupełnie inne i o zupełnie innej jakości. Ale nadal za bardzo umiarkowane pieniądze, czym do wściekłości doprowadza konkurencję i wchodzi na nowe i to wymagające rynki. Dotychczas były to auta osobowe - Sandero i rewelacyjnie przyjęty Logan. Teraz Dacia podnosi wzrok na nieco wyższą półkę - trudniejszych technicznie, czteronapędowych, półterenowych SUV-ów. To auta bardziej skomplikowane, a więc z zasady droższe. Dziś Dacia proponuje zbudowanego z francuskich i japońskich podzespołów, ładnego i zgrabnego SUV-a za bardzo umiarkowane pieniądze. Za kwotę rzędu 50 tys. zł oferowany jest całkiem udany i uniwersalny samochód czteronapędowy; model z napędem na przednie koła kosztuje 39 900 zł. Patrząc na rynkowe sukcesy Dacii, trzeba przyznać, że rumuński producent eksportując obecnie auta do wielu krajów naprawdę skutecznie zmienił swój imidż. Oczywiście Duster to nie jest auto rewelacyjne, za to jedyne w tej klasie rewelacyjnie tanie. Motoryzacja to nie "wały wykorbione", ale gra rynkowa. I trzeba umieć w nią grać.

Jak Dustera ocenili nasi Czytelnicy dowiesz się przeglądając galerię zdjęć.

Tekst Julian Obrocki,
zdjęcia Mariusz Barwiński
amis 11/2010

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 65 600 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (5)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij