[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Test czytelników – Kia Picanto

Segment A - czyli samochody miejskie - to modele małe, jednak dla wielkich koncernów ważne. Poprzednia Kia Picanto odważnie wtargnęła do tego towarzystwa, a nowy model okazuje się zdecydowanie atrakcyjniejszy.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 47 490 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Minęły czasy, gdy produkty koreańskie ludzie z towarzystwa obchodzili dużym łukiem, a kupowali je tylko desperaci. Dziś auta z Korei "nie boją się nikogo", nie przemykają pod ścianą, śmiało jeżdżą środkiem ulic Paryża, Londynu, czy Wąchocka. Dziś Kia to już producent globalny i robi produkty szybkozbywalne. Większe modele - Sportage, Venga, Cee'd i Soul - mają się dobrze. Teraz Kia prezentuje nowego, miejskiego malucha - Picanto.

Model poprzedniej generacji był udany, więc mimo umiarkowanej urody sprzedawał się dobrze. Nowe Picanto jest mocno inne - zmienione nadwozie zyskało na urodzie, zwłaszcza en face; wyraziste reflektory wyglądają świetnie, a to "oczy" samochodu często decydują o jego indywidualnym charakterze. W dodatku w lepszych wersjach reflektory przednie są zintegrowane z diodowymi światłami dziennymi, co w małych autach jest rzadkością. Nowe fotele to prawie komplet wypoczynkowy, co w aucie miejskim jest ważne, bo przy polskiej organizacji ruchu w wielu miastach auta częściej stoją w korkach niż jadą. Picanto ma też zgrabną, dwuramienną kierownicę. Z tyłu podobnie sugestywne lampy światłowodowe. Gdy więc Picanto tylko trafiło do salonów, zwróciliśmy się do zawsze niezawodnych czytelników, tym razem wyłącznie do pań - bo to samochód miejsko-zakupowy - o ich opinie. Znajdziesz je w galerii obok.

REKLAMA

Tekst Julian Obrocki,
zdjęcia Mariusz Barwiński
amis 7/2011

 

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA