Zarówno hybrydowa Toyota RAV4, jak i Volvo XC90 T8 Twin Engine (za tym oznaczeniem kryje się hybryda typu plug-in) to najmocniejsze wersje obydwu modeli. W RAV4 hybrydowy zespół napędowy o łącznej mocy 197 KM tworzą 2,5-litrowa, 4-cylindrowa, wolnossąca benzynowa jednostka napędowa o mocy 155 KM, silnik elektryczny uzyskujący moc 105 kW oraz niklowo-metalowo-wodorkowy akumulator składający się z 204 cel, umieszczony pod tylną kanapą. Tak jest w RAV4 z napędem na przednie koła. SUV Toyoty w wersji AWD jest wyposażony w drugi silnik elektryczny o mocy 50 kW, zamontowany przy tylnej osi i napędzający wyłącznie tylne koła.
Nowe Volvo XC90 jako hybryda typu plug-in zasłużyło na oznaczenie T8 (dotychczas modele Volvo o najwyższej mocy miały „certyfikat” T6) dzięki zespołowi napędowemu o łącznej mocy aż 400 KM, który tworzą 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik benzynowy o mocy 320 KM ze sprężarką mechaniczną i turbodoładowaniem, silnik elektryczny o mocy 60 kW (przy tylnej osi i odpowiedzialny za napęd tylnych kół) oraz litowo-jonowy akumulator, który upakowano w potężnym tunelu środkowym. Spalinowo-elektryczny napęd sprawia, że testowane RAV4 i XC90 są nie tylko najmocniejszymi wersjami tych modeli, ale odznaczają się zdecydowanie najlepszą dynamiką. SUV Toyoty rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,3 s – o 1,3 s szybciej niż drugi pod względem przyspieszenia RAV4 napędzany 143-konnym silnikiem wysokoprężnym. Hybrydowe XC90 skok do setki załatwia niemal jak rasowy sportowiec, bo w 6,4 s (o 0,5 s szybciej niż 320-konna odmiana T6, wyposażona tylko w silnik benzynowy 2.0 z dwoma systemami doładowania).