Fiat 500
SILNIK: 1.2 (69 KM) ROCZNIK: 2011 CENA: 30-35 000 zł
Polecana wersja
Większość „500” na rynku wyposażona jest w benzynowy silnik 1.2. Nie jest demonem prędkości, ale za to jego konstrukcja jest prosta, a części i naprawy są tanie. Jeśli chcesz „500” na ostro to tylko w wersji Abarth.
Największa zaleta
Prosta obsługa, dobra widoczność z wnętrza i stosunkowo niski spadek wartości, a przede wszystkim sympatyczny styl – „500” ma prawie siedem lat i mimo swojego wieku zupełnie się nie opatrzyła.

Największa wada
„500” tylko do miasta – słabe silniki nie sprawdzą się w trasie. Z tyłu wytrzymają jedynie dzieci, bo przestrzeni brakuje w każdym kierunku. Długonodzy z przodu będą narzekać na wystającą konsolę.

Co sprawdzić kupując
Fiaty 500 z naklejkami na nadwoziu nie lubią automatycznych myjni, warto też skontrolować lakier. Czasami psują się chromowane klamki, które potrafią zostać w ręce. Szybko zużywają się łączniki stabilizatora.
Koszty utrzymania
Egzemplarze z roczników 2009- 2010 można kupić za około 25 tys. złotych. Bywają bogato wyposażone, a ich przebiegi są przeważnie niskie. „500” to technicznie Fiat Panda II, więc jej naprawy są tanie.
Za: Retro-styl w dobrej cenie
Przeciw: Ciasne wnętrze